Al jaren geleden werd bekend dat de hedendaagse jeugd meer en meer het televisiekijken de rug toekeert en de informatie bekijkt via het grootse aanbod via internet. Wees ook eerlijk er is gewoon een overaanbod aan programma’s via vele tientallen televisiekanalen die via de kabel kunnen worden ontvangen, laat staan de honderden die kunnen worden bekeken door ontvangst via satellietschotels. Dan maar te zwijgen over het grote aantal pretentieloze programma’s, dat voorbijkomt.
Dan was o
Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.
Klopt.
Eigenlijk gaat het niet om het verzenden van bits en Bytes (dat betaalt de ontvanger al en dat is dus anders dan bij de post, want daar betaalt de verzender), maar om het opslaan in een datacenter. Dat kost wel geld.
Op radiowereld (bericht 9 december) lees ik dat Talpa reclames gaat verkopen voor de leeftijden 20 t/m 59 jaar. Dit was 20 t/m 49 jaar.
Ik roep daar al jaren iets over, omdat de gemiddelde leeftijd van "de radioluisteraar" al heel lang boven de 50 jaar ligt.
Nu lees ik dat dit gemiddelde in 2023 op 53,2 jaar lag. Daarbij trekt de NPO de wat oudere luisteraar en de meeste commerciëlen de iets jongere luisteraar.
Tja, met 20-59 val ik er alsnog buiten....
Maar.... : de NPO verkoopt reclames voor 20-64 jaar !
(blijkbaar gaan ze daar nog steeds met 65 met pensioen?)
En daar val ik dus ook buiten.....
't is wat....
Zoals in eerste stuk tekst is vermeld: een ‘geestelijk gehandicapt kind’- iets wat anno 2024 een kind met een verstandelijke beperking wordt genoemd,
Mij hoef je daarover niets te vertellen, ik werk sinds 1975 bij Universitaire afdeling Orthopedagogiek en heb nog steeds een aansteling