Stijging marktaandeel Radio Veronica in 20-49 jaar zet door
Het marktaandeel van Radio Veronica in de doelgroep 20-49 jaar is in de meetperiode apr-mei’16 fors gestegen ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Zo steeg het aandeel in de doelgroep 20-49 jaar met 33% van 5,2% naar 6,9%. Het marktaandeel in de doelgroep 20-34 jaar steeg met 35% van 4,3% naar 5,8% en in de doelgroep 35-49 jaar met 31% van 5,8% naar 7,6%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers die het NLO/GfK dinsdag publiceerde.
Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: “Fantastisch om te zien dat het marktaandeel in de doelgroep 20-49 jaar blijft stijgen. De afgelopen periode maakte Jeroen van Inkel een week lang live radio vanuit de Nederlandse legerbasis in Mali, West-Afrika, en ook zonden we de populaire hitlijst 90’s Top 500 uit. Onze luisteraars weten ons station steeds vaker te vinden en waarderen onze programmering, originele acties en initiatieven. Dit in combinatie met de op korte termijn betere ontvangst van Radio Veronica in sommige gebieden, verwachten we dat het marktaandeel blijft doorgroeien.”
Website: radioveronica.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.