Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5225
  • opmerkingen
    1155
  • weergaven
    703775

Auteurs van dit blog

Stijging marktaandeel Radio Veronica in 20-49 jaar zet door


Het marktaandeel van Radio Veronica in de doelgroep 20-49 jaar is in de meetperiode apr-mei’16 fors gestegen ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Zo steeg het aandeel in de doelgroep 20-49 jaar met 33% van 5,2% naar 6,9%. Het marktaandeel in de doelgroep 20-34 jaar steeg met 35% van 4,3% naar 5,8% en in de doelgroep 35-49 jaar met 31% van 5,8% naar 7,6%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers die het NLO/GfK dinsdag publiceerde.

 

Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: “Fantastisch om te zien dat het marktaandeel in de doelgroep 20-49 jaar blijft stijgen. De afgelopen periode maakte Jeroen van Inkel een week lang live radio vanuit de Nederlandse legerbasis in Mali, West-Afrika, en ook zonden we de populaire hitlijst 90’s Top 500 uit. Onze luisteraars weten ons station steeds vaker te vinden en waarderen onze programmering, originele acties en initiatieven. Dit in combinatie met de op korte termijn betere ontvangst van Radio Veronica in sommige gebieden, verwachten we dat het marktaandeel blijft doorgroeien.”

 

Website: radioveronica.nl


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.