New Business Radio doet live verslag van het Media Park Jaarcongres 2016
New Business Radio doet op donderdag 23 juni a.s., voor het tweede achtereenvolgende jaar, live verslag van het Mediapark Jaarcongres 2016 (MPJC2016) vanaf het Media Park in Hilversum. Het congres staat dit jaar geheel in het teken van ‘The Video Age’.
De programmering van New Business Radio staat donderdag 23 juni geheel in het teken van het event. Vanaf 9.00 uur ’s morgens wordt vanuit Studio 21 op het Media Park de gehele dag live radio gemaakt en verslag gedaan van het MPJC. Met sfeerreportages, topsprekers, studiogasten, innovaties en live reportages vanaf het congres.
Uiteraard kan ook, in het kader van het thema ‘The Video Age’, de gehele dag live radio worden gekeken via visual radio. De gehele audio- en video registratie van New Business Radio wordt gemaakt in nauwe samenwerking met Promare Communicatie & Media en Kees van ’t Hof Broadcast Services.
”Mooi dat we er met New Business Radio weer live bij zijn dit jaar! We zien steeds meer de ontwikkeling dat radio, maar zeker ook visual radio, wordt ingezet als geïntegreerd onderdeel van een event. Het MPJC2016 is hier een uitstekend voorbeeld van en past bovendien uitstekend binnen ons radioformat”, aldus Lars Schotanus van New Business Radio.
Thema MPJC2016: The Video Age
Het MPJC2016 staat geheel in het teken van ‘The Video Age’! Welke video-innovaties gaan het medialandschap veranderen? Wat gebeurt er op het gebied van data, search en personalisatie? En waarom doen onze tv-formats het zo goed in Azië, terwijl tv-formats in het versnipperde medialandschap van Nederland dood verklaard worden? Sprekers zijn onder meer Jan de Jong (algemeen directeur NOS), Bert Habets (CEO RTL), Jildou van der Bijl (hoofdredacteur LINDA TV) en Pim Schmitz (CEO Talpa).
Ton van Mil, directeur iMMovator en initiatiefnemer van Mediapark Jaarcongres: “We zijn blij dat New Business Radio ook dit jaar van de partij is. Met de live uitzendingen kunnen de kennis over nieuwe media ontwikkelingen die tijdens MPJC gedeeld wordt met een nog groter publiek delen. We hopen dat het publiek geïnspireerd raakt om zelf aan de slag te gaan met innovatieve nieuwe media toepassingen”.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.