Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5225
  • opmerkingen
    1155
  • weergaven
    703719

Auteurs van dit blog

Radio Veronica versterkt positie in 20-49 jaar


Het marktaandeel van Radio Veronica is in de doelgroep 10+ gestegen naar 4,7% in de meetperiode mrt-apr’16. In de doelgroep Man 20-34 jaar is het marktaandeel gestegen naar 10,2% ten opzichte van 8,3% in dezelfde meetperiode vorig jaar. Het radiostation met De Hits Van Je Leven groeit daarmee maar liefst 23% in 1 jaar tijd. In de doelgroep 20-49 jaar stijgt het marktaandeel naar 7,2%, het hoogste marktaandeel sinds de start van de nieuwe programmering. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers die NLO/GfK dinsdag publiceerde.

 

Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: “De afgelopen periode hadden we weer de jaarlijkse 80’s en 00’s lijst, waar onze luisteraars altijd massaal op afstemmen. De hitlijsten hebben opnieuw bijgedragen aan een groei in de luistercijfers voor ons mooie station. Met Jeroen van Inkels Tour of Duty in Mali en de 90’s Top 500 die deze week is gestart kijken we vol vertrouwen uit naar de luistercijfers voor de periode apr-mei 2016.”

 

Website: radioveronica.nl


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.