Radio Veronica versterkt positie in 20-49 jaar
Het marktaandeel van Radio Veronica is in de doelgroep 10+ gestegen naar 4,7% in de meetperiode mrt-apr’16. In de doelgroep Man 20-34 jaar is het marktaandeel gestegen naar 10,2% ten opzichte van 8,3% in dezelfde meetperiode vorig jaar. Het radiostation met De Hits Van Je Leven groeit daarmee maar liefst 23% in 1 jaar tijd. In de doelgroep 20-49 jaar stijgt het marktaandeel naar 7,2%, het hoogste marktaandeel sinds de start van de nieuwe programmering. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers die NLO/GfK dinsdag publiceerde.
Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: “De afgelopen periode hadden we weer de jaarlijkse 80’s en 00’s lijst, waar onze luisteraars altijd massaal op afstemmen. De hitlijsten hebben opnieuw bijgedragen aan een groei in de luistercijfers voor ons mooie station. Met Jeroen van Inkels Tour of Duty in Mali en de 90’s Top 500 die deze week is gestart kijken we vol vertrouwen uit naar de luistercijfers voor de periode apr-mei 2016.”
Website: radioveronica.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.