Marktaandeel Radio Veronica groeit verder
Het marktaandeel van Radio Veronica in de periode jan-feb’16 is in commercieel interessante doelgroepen gestegen ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Zo steeg het marktaandeel in de doelgroep 20-49 jaar van 5,8% naar 6,6%. In de doelgroep Man 20-49 jaar steeg het aandeel van 7,4% naar 9,1% en in de kerndoelgroep Man 35-49 jaar van 7,9% naar 11,0%. Hiermee is Radio Veronica in deze mannelijke doelgroepen het snelst groeiende radiostation van Nederland. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers, die NLO/GfK dinsdag publiceerde.
Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: “De maand december zorgt vaak voor een vertekening in de luistercijfers door alle grote radio-events rondom de feestdagen. Nu deze maand niet meer in de meting zit, zien we dat de stijgende lijn van ons marktaandeel in de doelgroepen voortzet. We zijn op de goede weg met Radio Veronica en dat wordt bevestigd door de ontwikkeling in de luistercijfers.”
Website: radioveronica.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.