Spring naar bijdragen

Geslaagd najaar voor Nostalgie


De golf 2015-3 toont aan dat Nostalgie een geslaagd najaar achter de rug heeft. Het marktaandeel op 12+ klimt van 5,2% naar 5,7% t.o.v. dezelfde golf in 2014. Ook de luisterduur vertoont een positieve evolutie en stijgt van 164 naar 177 minuten.

 

Programmamanager Johan Notenbaert: “Met onze vernieuwde ochtend en succesvolle acties zoals ‘De Jaren 80, Die Zijn Van Ons’ en ‘The Big 5’, zijn we erin geslaagd een mooie vooruitgang te boeken ten opzichte van het najaar van 2014. We zijn ervan overtuigd dat die evolutie zich ook zal doorzetten in de volgende golven, dankzij vaste afspraken met onze luisteraars, zoals ‘de Nostalgie 1000’ en ‘Het Woord’ in het voorjaar.”

 

Website: nostalgie.eu

 

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.