Geslaagd najaar voor Nostalgie
De golf 2015-3 toont aan dat Nostalgie een geslaagd najaar achter de rug heeft. Het marktaandeel op 12+ klimt van 5,2% naar 5,7% t.o.v. dezelfde golf in 2014. Ook de luisterduur vertoont een positieve evolutie en stijgt van 164 naar 177 minuten.
Programmamanager Johan Notenbaert: “Met onze vernieuwde ochtend en succesvolle acties zoals ‘De Jaren 80, Die Zijn Van Ons’ en ‘The Big 5’, zijn we erin geslaagd een mooie vooruitgang te boeken ten opzichte van het najaar van 2014. We zijn ervan overtuigd dat die evolutie zich ook zal doorzetten in de volgende golven, dankzij vaste afspraken met onze luisteraars, zoals ‘de Nostalgie 1000’ en ‘Het Woord’ in het voorjaar.”
Website: nostalgie.eu
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.