Tim Klijn 1 jaar succesvol op Radio 10
De ochtendshow Tim In de Morgen van Radio 10 bestaat vandaag precies één jaar. De komst van Tim Klijn naar Radio 10 is een succes. Het marktaandeel van Tim In de Morgen is met 49% ten opzichte van vorig jaar gestegen in de belangrijkste doelgroep van Radio 10, 20 tot en met 49 jarigen.
Met pas een jaar op de teller is Tim In de Morgen al uitgegroeid tot een populaire ochtendshow. Het programma is vooral populair onder 20 tot en met 49 jarigen. In een jaar tijd stijgt het marktaandeel in deze groep met 49% naar 5,8%. Het succes van het programma blijkt niet alleen uit de luistercijfers. Het programma stond bijvoorbeeld al in de Top 10 van beste programma’s die in aanmerking kwamen voor de Gouden Radioring en kwam geregeld in het nieuws. Zo ging twee weken geleden de door Tim bedachte Feel Good Hitlijst voor Blue Monday viral.
Programmadirecteur Roland Snoeijer van Radio 10: “Radio 10 was in 2015 de snelst groeiende radiozender van Nederland en daar heeft Tim In de Morgen ook een belangrijke bijdrage aan geleverd. Als je in de ochtend naar Radio 10 luistert, laat Tim Klijn je echt met een ‘feel good’-gevoel aan de dag beginnen. We zijn er trots op dat zoveel luisteraars dat al hebben ontdekt en kijken uit naar een nieuw succesvol jaar voor Tim In de Morgen op Radio 10.”
Website: radio10.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.