Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5200
  • opmerkingen
    1124
  • weergaven
    700129

Auteurs van dit blog

Radio: Let’s Get Digital


De landelijke commerciële en publieke radiostations zijn gestart met het promoten van DAB+. De slogan van de campagne, ondersteund door het Ministerie van Economische Zaken, is ‘Let’s Get Digital’. De campagne is zowel te horen op de radio als te zien op TV. In de televisiereclame, een bewerking van de plaat Let’s get Physical van Olivia Newton John zijn Edwin Evers, Giel Beelen, Mattie & Wietze, Humberto Tan, Gerard Ekdom, Rick van Velthuijsen, Lex Gaarthuis, Suzanne Bosman, Ron Brandsteder en Gijs Staverman te zien.

 

Digitale radio heeft als voordeel dat de geluidskwaliteit beter is en er meer zender kunnen worden beluisterd. Alle landelijke radiozenders hebben de mogelijkheid gekregen om twee zenders door te geven via DAB+. Daardoor zijn er nu onder meer Arrow Classic Rock, Radio 6, Juize FM en Efteling Radio landelijk in de ether te ontvangen en zijn er speciale thema zenders bijgekomen zoals Sky Hits en Q-music Non Stop.

 

 

Website: http://digitalradio.nl/


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.