Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5224
  • opmerkingen
    1152
  • weergaven
    703200

Auteurs van dit blog

Retargeten op basis van FM Radio


Met digitale radiostations gebeurt het al, en nu kunnen adverteerders ook retargeten op basis van het online bereik van FM Radio zenders van Sky Radio, Radio Veronica en Classic FM. Door een techniek, ontwikkeld door The Media Exchange, kunnen luisteraars na het horen van de radiocommercial op hun computer direct worden benaderd met een banner. Ook wordt inzichtelijk welke mensen de commercial hebben gehoord en vervolgens naar de website zijn gegaan, de zogenaamde post (listen) visits- en conversions. Dit is een eerste stap om de reclame effecten van reguliere radiocampagnes te analyseren en te zien wat de invloed is op online gedrag.


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.