Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5225
  • opmerkingen
    1154
  • weergaven
    703476

Auteurs van dit blog

GoFun en SLAM! bundelen krachten met Go SLAM! Your Summer


GoFun, aanbieder van jongerenreizen en radiostation SLAM! starten deze week een unieke samenwerking. Onder het motto ‘Go SLAM! Your Summer’ willen SLAM! en GoFun jongeren het hele jaar door een vette zomer laten beleven. Middels dit strategisch partnership bundelen beide merken de krachten in de doelgroep 16-22 jaar. GoFun heeft gekozen voor SLAM! als exclusief partner.

 

Go SLAM! Your Summer
De zomer duurt volgend jaar langer dan drie maanden op SLAM! dankzij de samenwerking met GoFun. Luisteraars van SLAM! kunnen vanaf 1 januari vakanties winnen naar Mallorca, Kreta, Marmaris en Lloret. Verschillende vakantiebestemmingen worden uitgelicht in de SLAM! programma’s en SLAM! Jocks bespreken hun tofste vakantieverhalen en die van de luisteraars. SLAM! en GoFun vieren in de lente samen met de luisteraars het eerste buitenfeest van het jaar: SLAM!Koningsdag. In juli is SLAM! een week lang te horen vanuit Mallorca. Tijdens de unieke ‘SLAM! Take Over’ wordt er live radio gemaakt vanaf Mallorca met optredens van verschillende DJ’s en artiesten.

 

Willem Langenberg – manager GoFun: “Wij bieden reizen aan voor jongeren in de leeftijdscategorie 16-22 jaar. Aangezien de doelgroep van SLAM! zo dichtbij die van GoFun staat was de match snel gemaakt. Wij schakelen graag snel, hebben korte lijnen en zijn altijd opzoek naar toegevoegde creativiteit. Dit hebben we gevonden in deze samenwerking met SLAM!. Wij kijken uit naar een jaar vol vakantie en muziek, een jaar lang zomer op de radio.”

 

Gary Mey, Commercial Director Brand Partnerships 538Groep: “Radio is emotie en direct contact met je doelgroep. SLAM! heeft een bereik van 1,3 miljoen jongvolwassenen via de radio, online en social media. De SLAM! doelgroep is volledig online georiënteerd en opgegroeid in een commerciële (online) wereld en laat zich niet verleiden door een paar banners. We zijn trots op dit strategisch partnership van SLAM! met GoFun en zien ernaar uit de krachten te bundelen. Onze doelgroepen zijn uniek en sluiten naadloos op elkaar aan.’’

 

SLAM!
SLAM! richt zich op de digitale generatie met een nieuwe identiteit, het motto van SLAM! is ‘Play Music Play Life’. Op SLAM! hoor je dancemuziek in de breedste zin van deephouse tot EDM en van bekende grootheden tot nieuw talent. Met een hoog tempo, veel muziek en weinig ‘talk’. Het dagelijkse programma ‘Bij Igmar’ was dit jaar genomineerd voor een Gouden Radio Ring. Igmar Felicia won in 2014 de Marconi Award voor aanstormend talent. Dit jaar was Jordi Warners genomineerd in die categorie.

 

GoFun
GoFun is het jongerenmerk van Corendon en al bijna tien jaar dé specialist op het gebied van jongerenreizen. GoFun heeft een sterke positie in de markt dankzij de speciaal uitgekozen accommodaties op de beste locaties en tegen de scherpste prijzen. GoFun organiseert geheel verzorgde vakanties naar alle populaire jongerenbestemmingen. Naast onder andere Albufeira, Lloret de Mar, Blanes, Mallorca en Romini biedt GoFun dit jaar ook Curaçao en Bali aan. Een GoFun vakantie bestaat uit zowel vlieg- als busreizen, verblijf en natuurlijk gave feesten en activiteiten. De reisleiders staan 24/7 klaar om de gasten een onvergetelijke vakantie te bieden.


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.