BNR Nieuwsradio op de bres voor een betere CAO
BNR Nieuwsradio komt in actie! Vandaag start de landelijke campagne van BNR Nieuwsradio waarbij werkend Nederland via radio, krant, internet en actieteams wordt opgeroepen om in actie te komen voor een betere CAO. In deze campagne staat CAO voor Company Audio Oplossing. Op veel werkplekken is het namelijk bar slecht gesteld met de CAO. Men wordt niet in de gelegenheid gesteld om naar BNR Nieuwsradio te luisteren, of wordt hiervoor niet in de juiste apparatuur voorzien. Op zeven plaatsen in Nederland wordt vandaag gedemonstreerd: Eindhoven, Amsterdam WTC, Amsterdam Bijlmer, Hilversum, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.
Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: “Iedere ondernemer en professional weet dat goed zakendoen begint met kennis. Kennis geeft macht. En het is zo makkelijk: je hoeft alleen maar naar dé nieuwszender van Nederland te luisteren. BNR Nieuwsradio op de werkvloer, dat wens je iedere werkgever toe.”
Tom DeVesto, grondlegger en CEO van Tivoli Audio: “Radio is een medium dat haar luisteraars continu verrast. Het luisteren naar BNR Nieuwsradio zorgt voor verstand van zaken bij zowel werknemer als werkgever. En dan natuurlijk het liefst met het beste geluid uit een kwaliteitsradio van Tivoli Audio.”
Om zoveel mogelijk mensen in staat te stellen naar dé nieuwszender van Nederland te luisteren gaat BNR Nieuwsradio twee weken lang elke dag drie limited edition BNR radio’s van Tivoli Audio weggeven. Deelnemers maken kans wanneer zij de dagvraag goed beantwoorden op www.bnr.nl/cao. De actieperiode loopt van 20 oktober t/m 2 november 2014.
Website: cao.bnr.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.