100% NL scoort bij jonge vrouwen
100% NL doet het goed bij de vrouwelijke luisteraars. Het marktaandeel van 100% NL onder vrouwen in de leeftijdscategorie 20-34 jaar is met 4,8% het hoogste sinds de afgelopen twee jaar. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek over de periode februari-maart 2015.
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: “De muziek van Nederland wordt steeds populairder. Van Kenny B met zijn nummer 1-hit ‘Parijs’ tot de hits van Mr. Probz, Nielson, Kensington, Guus Meeuwis en Dotan. Op 100% NL draaien we deze gevarieerde mix van Nederlandse popmuziek volop en dat scoort goed bij onder andere jonge vrouwen. Ook zien we dat onze ochtendshow ‘Goeiemorgen Lex’ met Lex Gaarthuis populair is bij jonge vrouwen. Het marktaandeel van 100% NL in de ochtend is bij deze groep luisteraars in een jaar tijd met 40% gestegen naar 4,2%. Het wordt een leuke lente en zomer waarbij 100% NL ook het land ingaat. Zo zijn we aanwezig bij o.a. het Indian Summer Festival waar deze week kaarten voor te winnen zijn.”
Website: www.100p.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.