100% NL blijft groeien
Op de dag dat de Nederlandse popmuziek weer volop in de belangstelling staat met Trijntje Oosterhuis en het Songfestival, scoort 100% NL goede luistercijfers. Het marktaandeel is gestegen naar 4,1 procent. Dit blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek over de periode maart-april 2015 die vandaag zijn gepubliceerd. Het marktaandeel van 100% NL blijft de afgelopen maanden groeien. Vergeleken met de luistercijfers van december 2014 – januari 2015 laat de zender zelfs een stijging zien van maar liefst 11 procent.
Algemeen Directeur Carlo de Boer: “Steeds meer luisteraars ontdekken dat 100% NL gevarieerder is dan ooit. Van Kensington tot Guus Meeuwis en van Dotan tot Kenny B: bij 100% NL hoor je een gevarieerde mix van Nederlandse popmuziek. Wij zijn erg blij dat juist die variatie zo populair is en het goed doet bij de verschillende doelgroepen. Ook de grote zenderactie ‘Wens Het & Krijg Het’ wordt gezien de recente cijfers erg door de luisteraars gewaardeerd. De actie waarbij 100% NL alle soorten wensen van luisteraars laat uitkomen komt dan ook na de zomer weer terug. We gaan met veel plezier de zomer in bij 100% NL!”
Website: 100p.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.