Nostalgie stijgt en bereikte nog nooit zoveel luisteraars per week
Het marktaandeel van Nostalgie in Vlaanderen op 12+ stijgt van 5,7% in de eerste golf van vorig jaar naar 6,1% bij deze golf. Op de kerndoelgroep 35-54 scoort de zender een marktaandeel van 7,9%, een stijging van 13% t.o.v. een jaar eerder.
Nooit heeft Nostalgie meer luisteraars per week bereikt dan in deze golf. Het weekbereik piekt op 851.310 luisteraars, een stijging met 7% t.o.v. dezelfde golf vorig jaar.
Algemeen directeur Dirk Guldemont: "We zijn enorm tevreden dat er per week meer luisteraars dan ooit op onze zender afstemmen. De Nostalgie1000 is door de jaren heen uitgegroeid tot een vaste afspraak in het voorjaar, die de muzikale sterkte van Nostalgie in de verf zet."
- 1
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.