Sportmarketinggoeroe Frank van den Wall Bake met eigen programma ‘De BV Sport’
Sportmarketinggoeroe Frank van den Wall Bake start woensdag 16 september a.s., samen met sportjournalist en televisiecommentator Rick Winkelman, het nieuwe radioprogramma ‘de BV Sport’. Dit nieuwe programma zal als primeur op zowel ALLsportsradio als New Business Radio gelijktijdig worden uitgezonden.
De BV Sport gaat over de geldstromen in de sport. Met studiogasten, telefonische interviews, achtergronden en mooie anekdotes uit het heden en verleden. Dat de organisatie van de Olympische Spelen een land veel geld kost is bekend. Maar wat leveren de Olympische Spelen een land eigenlijk op? En hoe kan het dat buitenlandse voetbalclubs met enorme schulden toch voor vele miljoenen aan spelers kopen? De antwoorden op deze vragen komen wekelijks aan bod in De BV Sport.
Studiogasten
De eerste studiogast aanstaande woensdag is NOS-directeur Jan de Jong. Andere studiogasten de komende weken zijn onder meer algemeen directeur van NOC*NSF Gerard Dielessen en ABN AMRO-toernooi directeur Richard Krajicek met zijn zoon en talent van de toekomst Alec.
De BV Sport wordt mede mogelijk gemaakt door ABN AMRO. ABN AMRO en sportzender ALLsportsradio gingen eerder dit jaar al een samenwerking aan als ‘Partners van de Toekomst’.
Radioprimeur
De BV Sport wordt iedere woensdag van 15:00 tot 16:00 uur gelijktijdig uitgezonden op zowel ALLsportsradio als New Business Radio.
“We stonden voor de keuze op welk van onze stations we De BV Sport zouden gaan uitzenden. Natuurlijk is ALLsportsradio een logische plek. Maar het format past ook uitstekend op onze nieuwe zakenzender New Business Radio. Rick Winkelman gaf uiteindelijk de voorzet voor deze radioprimeur en het programma ‘gewoon’ gelijktijdig op beide stations uit te zenden”, aldus Lars Schotanus van YPCA, het bedrijf achter o.m. ALLsportsradio en New Business Radio.
Over Frank van den Wall Bake
Frank van den Wall Bake heeft als sport- en sponsoradviseur een indrukwekkend trackrecord. Zo bedacht en introduceerde hij het Holland Heineken House en stond o.a. ook aan de wieg van de SPA Regatta, de Amstel Cup, de Volkswagens voor de Olympische atleten, Rabobank en wielrennen, Aegon en Ajax en de PTT Telecompetitie/KPN Eredivisie. Ook begeleidt hij o.a. de sponsorships van KPN in het schaatsen, ING en de KNVB en ABN AMRO in hockey, tennis en golf. Van den Wall Bake richtte in 1978 Trefpunt op, bouwde het uit tot marktleider, verkocht het bureau in 2001 en startte opnieuw met Van den Wall Bake Consult.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.