100% NL steeds populairder bij vrouwen
Het aandeel vrouwen dat luistert naar 100% NL stijgt fors. Het marktaandeel bij vrouwelijke luisteraars tussen 20 en 49 jaar stijgt in een jaar van 4,1% naar 4,6%. Dit blijkt uit de door het Nationaal Luister Onderzoek gepubliceerde luistercijfers over de periode juni-juli 2017 (ma-vrij, 07:00-19:00 uur, marktaandeel). Ook bij vrouwelijke millennials (Vrouwen 17-37 jaar) groeit in deze periode het marktaandeel in een jaar van 2,8% naar maar liefst 4,2%. Een stijging van 50%.
Ronald Sebök, Station Director van 100% NL: “Vrouwen houden van Oranje! Ongekend dat het marktaandeel vrouwelijke luisteraars die afstemmen op 100% NL in een jaar tijd zo stijgt. Ik ben er trots op dat wij met een enthousiast team zoveel vrouwen een plezier doen met onze unieke muziekmix, DJ’s en acties.”
I00% NL groeit ook flink in de ochtendspits. Hier stijgt het marktaandeel in de doelgroep Vrouwen 20-49 van 4,1% in de vorige meetperiode naar 4,8% in juni-juli 2017. Een stijging van 17% (ma-vrij, 07:00-10:00 uur, marktaandeel). Ronald Sebök: “Lars maakt sinds januari de ochtendshow bij 100% NL. Het vrolijke, positieve en onderscheidende geluid van de ochtendshow met Lars past perfect bij 100% NL. Het is dan ook fijn om te zien dat de afgelopen maanden steeds meer luisteraars wakker worden met zijn programma.”
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.