100% NL groeit bij Vrouwen 20-49 jaar
100% NL scoort steeds beter bij de vrouwelijke luisteraars. Volgens de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek in mei-juni, is het marktaandeel van 100% NL gestegen naar 5% in de doelgroep Vrouwen 20 tot 49 jaar. Vorig jaar was dit marktaandeel nog 4,5% in dezelfde periode.
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: “De Nederlandse popmuziek blijft ook tijdens de vakantie populair en dit zien wij terug in de luistercijfers van 100% NL. Ondanks dat de zomerperiode is toegeslagen, hebben we er in mei-juni toch weer meer luisteraars bij gekregen. De vrouwelijke luisteraars kiezen steeds meer voor 100% NL hits als ‘Parijs’ van Kenny B en ‘Riddles’ van Kensington, maar ook voor de nieuwste muziek van Mr Probz, Nielson, Guus Meeuwis en Nick & Simon. En voor die gevarieerde muziekmix zit je natuurlijk goed bij 100% NL.”
Website: 100p.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.