Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5225
  • opmerkingen
    1154
  • weergaven
    703429

Auteurs van dit blog

100% NL groeit bij Vrouwen 20-49 jaar


100% NL scoort steeds beter bij de vrouwelijke luisteraars. Volgens de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek in mei-juni, is het marktaandeel van 100% NL gestegen naar 5% in de doelgroep Vrouwen 20 tot 49 jaar. Vorig jaar was dit marktaandeel nog 4,5% in dezelfde periode.

 

Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: “De Nederlandse popmuziek blijft ook tijdens de vakantie populair en dit zien wij terug in de luistercijfers van 100% NL. Ondanks dat de zomerperiode is toegeslagen, hebben we er in mei-juni toch weer meer luisteraars bij gekregen. De vrouwelijke luisteraars kiezen steeds meer voor 100% NL hits als ‘Parijs’ van Kenny B en ‘Riddles’ van Kensington, maar ook voor de nieuwste muziek van Mr Probz, Nielson, Guus Meeuwis en Nick & Simon. En voor die gevarieerde muziekmix zit je natuurlijk goed bij 100% NL.”

 

Website: 100p.nl

 


0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.