Kick-off nieuwe campagne en huisstijl Radio 10
Het brede en herkenbare muziekformat van Radio 10 staat centraal in de nieuwe merkcampagne van de radiozender die vanaf vandaag uitgerold wordt. Bekende hits als ‘Valerie’ van Amy Winehouse, ‘Boogie Wonderland’ van Earth, Wind & Fire en ‘Take On Me’ van A-ha zijn typerend voor Radio 10 en komen terug in de tv-commercial en in de online-, print- en outdoor uitingen die vanaf vandaag overal te zien zijn. In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits aller tijden. Het nieuwe Radio 10-logo en huisstijl worden tegelijk met de nieuwe campagne geïntroduceerd.
Dennis Kuzee – brand director Radio 10: "Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week. Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien."
Roland Snoeijer, radio director Radio 10: "‘Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving. De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender."
De nieuwe commercials van Radio 10:
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.