Spring naar bijdragen

Nederland

  • artikelen
    5222
  • opmerkingen
    1152
  • weergaven
    703023

Auteurs van dit blog

SLAM! is official mediapartner Jupiler League


Slam!.png.bc7c98dd484a509c466870cbd6a50a1f.pngDe Jupiler League en SLAM! gaan samenwerken. Met het mediapartnership gaat de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken en SLAM! de voetballiefhebber. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.


“We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM! vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken.”, aldus Marc Boele, Algemeen Directeur Coöperatie Eerste Divisie. 


Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director SLAM!: “SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om de officiële mediapartner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van veel van onze luisteraars.”

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.