YouTube fandag tijdens 3FM Serious Request
Vrijdag 22 december komen grote Nederlandse YouTubers samen voor 3FM Serious Request. In totaal zamelen 17 online creators geld in op het Marktplein in Apeldoorn, waaronder NikkieTutorials, Cinemates, OnneDi, BeautyNezz, Furtjuh en Prankster. Dat maakte 3FM dj Domien Verschuuren zojuist bekend in de ochtendshow van NPO 3FM. Tegen betaling krijgen fans de mogelijkheid om hun favoriete YouTube-idool te ontmoeten en met hen op de foto te gaan. Van 18 tot en met 24 december voeren 3FM dj’s Domien Verschuuren, Angelique Houtveen en Sander Hoogendoorn actie om verscheurde families in conflict- en rampgebieden weer samen te brengen.
NikkieTutorials, Beautynezz, Jeroen van Holland, Cinemates, Jessie Maya, BENR, Furtjuh & Gewoon Thomas, Quinsding, Vera Camilla, OnneDi, Stuntkabouter, Croco Jill en Prankster trommelen op vrijdag 22 december hun fanbase op en organiseren tegen betaling Meet and Greets op het Marktplein in Apeldoorn.Tickets kosten 10 euro en zijn vanaf vandaag verkrijgbaar op 3fm.nl/youtube.
Stille ramp: breng ze weer samen
Wereldwijd zijn meer dan 4 miljoen mensen op zoek naar hun dierbaren. Vooral in conflict- en rampgebieden als Nigeria, Congo en Nepal leven miljoenen kinderen noodgedwongen gescheiden van hun ouders, broers en zussen. Met de opbrengst kan het Rode Kruis vermiste kinderen en familieleden opsporen, het contact herstellen en hen in bijzondere gevallen thuis brengen.
3FM Serious Request
Van maandag 18 tot en met zondag 24 december 2017 komt Nederland in actie tijdens de jaarlijkse inzameling van NPO 3FM. Vanuit het Glazen Huis draaien de dj’s de tracks die het publiek tegen betaling aanvraagt. Tot en met Kerstavond maken de dj’s 24/7 live radio en televisie, zijn ze continu online en volgen ze inzamelingsacties en actievoerders op de voet. En dat op een lege maag. Alle overige 3FM dj’s, bands, artiesten, luisteraars en bezoekers op het plein geven de jocks de energie die ze zo hard nodig hebben.
Sinds de allereerste editie in 2004 zet NPO 3FM elk jaar een stille ramp succesvol op de kaart. In 2016 bracht de actie 9.257.000 euro op om longontsteking bij kinderen tegen te gaan. Alle edities van 3FM Serious Request hebben tot nu toe in totaal 96.2 miljoen euro opgebracht.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.