100% NL groeit fors bij vrouwen en passeert NPO 3FM
100% NL zit flink in de lift bij vrouwelijke luisteraars. Het marktaandeel van vrouwen tussen 20 en 49 jaar stijgt van 3,4% naar 4,2%, een stijging van maar liefst 24% ten opzichte van de vorige meting. Ook passeert 100% NL met zowel marktaandeel als weekbereik in de doelgroep 10 jaar en ouder concurrerend radiostation NPO 3FM. Dit blijkt vandaag uit de door het Nationaal Luister Onderzoek gepubliceerde luistercijfers over de periode februari – maart 2018.
Ronald Sebök, Station Director van 100% NL: “De lente is goed begonnen voor 100% NL. We trekken hier een flesje bubbels open! Het hele team is trots dat we zo succesvol zijn bij de belangrijke doelgroep vrouwen 20-49. Ook de komende weken blijven we Nederland verrassen met 100% NL Live Tickets voor Toppers in Concert, Groots met een zachte G en met de beste muziek van Nederland.’’
100% NL
Op 100% NL hoor je de hits van Marco Borsato, OG3NE, Armin van Buuren, Miss Montreal en Vinchenzo. Maar ook van Guus Meeuwis, Kensington, Andre Hazes en Ali B. 100% NL is namelijk hét radiostation met de hele dag door de unieke mix van de beste muziek van Nederland.
Verder is 100% NL het station van de Ochtendshow met Lars, elke werkdag van 06:00 uur tot 10:00 uur. Ook hoor je de Middagshow met Koen, elke werkdag tussen 16:00 uur en 19:00 uur.
Bron: NLO/GfK, feb-mrt’18 versus jan-feb ’18, ma-zo 06.00-24.00 uur, marktaandeel vrouwen 20-49 jaar.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.