Sublime meest gewaardeerde exploitant 'audiovisueel' van 2018
Sublime, het landelijke radiostation met de lekkerste funk, soul en jazz en het Nieuws van de Vooruitgang, is de meest gewaardeerde mediaexploitant in de categorie audiovisuele media volgens adverteerders. Dat blijkt uit het 34e Kerstrapport van Adformatie.
Sublime werd beoordeeld op de pijlers meest innovatief, meest klantgericht en meest toonaangevend, en staat met 71,4% van de stemmen fier bovenaan. Adverteerders hebben dit jaar opvallend vaak waardering voor juist kleinere partijen.
Sebastiaan van Rijnsoever, Managing Director van Sublime: “Deze waardering voelt heerlijk voor ons team en ik wil onze adverteerders hiervoor enorm bedanken! Wij werken iedere dag weer keihard aan het maken van een bijzondere en kwalitatieve programmering. Ondanks onze relatief kleine omvang zijn we met een sterk en onderscheidend merk, met de lekkerste muziek en bijzondere en relevante inhoud, in staat om een heel kwalitatieve doelgroep te bereiken en te binden. Ik denk dat we ons daarin echt onderscheiden. Daarnaast zetten we ons gepassioneerd en wendbaar in op het bouwen van duurzame partnerships met onze klanten. Zo leveren we niet alleen standaard spotjes en pakketten, maar luisteren we vooral goed naar de behoeftes van adverteerders en creëren van daaruit de meest passende en effectieve oplossingen.”
Het Kerstrapport van Adformatie wordt ieder jaar gepubliceerd om te laten zien hoe de Nederlandse media-exploitanten presteren in vier grote categorieën: audiovisuele media, printmedia, out-of-home-exploitanten en online spelers. Bekijk hieronder de top 10 van meest gewaardeerde exploitanten 'audiovisueel', en hier het hele Kerstrapport.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.