Spring naar bijdragen

Gezamenlijk marktaandeel radiozenders Talpa Network hoger dan ooit


Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van Talpa Network - Radio in de doelgroep 20-49 jaar is gestegen naar 43,1% (nov-dec ’18). Dit is het hoogste marktaandeel sinds het samengaan van de zenders. Sinds de start van Talpa Radio in 2017 is het aandeel in de doelgroep 20-49 jaar gegroeid met 12,5 %. Tevens is het bereik gegroeid naar 7,6 miljoen unieke luisteraars (10+). Dit blijkt uit de vandaag door NLO/ GfK gepubliceerde luistercijfers.


De luisterdichtheid (in 20-49 jaar) van radio stijgt met 2% ten opzichte van nov-dec ‘17, er wordt dus meer radio geconsumeerd. En binnen deze groeiende markt doen de radiozenders van Talpa Network het beter met een stijging van 7% luisterdichtheid.

 

714_w760_r760-280_7c2f218_q100.jpg.9508c092b7acbb69afab7468bca41eab.jpg

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.