
Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van Talpa Network - Radio in de doelgroep 20-49 jaar is gestegen naar 43,1% (nov-dec ’18). Dit is het hoogste marktaandeel sinds het samengaan van de zenders. Sinds de start van Talpa Radio in 2017 is het aandeel in de doelgroep 20-49 jaar gegroeid met 12,5 %. Tevens is het bereik gegroeid naar 7,6 miljoen unieke luisteraars (10+). Dit blijkt uit de vandaag door NLO/ GfK gepubliceerde luistercijfers.
De luisterdichtheid (in 20-49 jaar) van radio stijgt met 2% ten opzichte van nov-dec ‘17, er wordt dus meer radio geconsumeerd. En binnen deze groeiende markt doen de radiozenders van Talpa Network het beter met een stijging van 7% luisterdichtheid.
Aanbevolen antwoorden
Doe mee aan het gesprek
Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.