Spring naar bijdragen

Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van Talpa Network - Radio in de doelgroep 20-49 jaar is gestegen naar 43,1% (nov-dec ’18). Dit is het hoogste marktaandeel sinds het samengaan van de zenders. Sinds de start van Talpa Radio in 2017 is het aandeel in de doelgroep 20-49 jaar gegroeid met 12,5 %. Tevens is het bereik gegroeid naar 7,6 miljoen unieke luisteraars (10+). Dit blijkt uit de vandaag door NLO/ GfK gepubliceerde luistercijfers.


De luisterdichtheid (in 20-49 jaar) van radio stijgt met 2% ten opzichte van nov-dec ‘17, er wordt dus meer radio geconsumeerd. En binnen deze groeiende markt doen de radiozenders van Talpa Network het beter met een stijging van 7% luisterdichtheid.

 

714_w760_r760-280_7c2f218_q100.jpg.9508c092b7acbb69afab7468bca41eab.jpg

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Gerelateerde berichten

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.