Spring naar bijdragen

VRT-Radio blijft sterk. Radio 2 verstevigt positie als grootste familiezender van Vlaanderen, ook Radio 1 stijgt


De VRT-radionetten laten volgens de nieuwste CIM-meting een gezamenlijk stabiel marktaandeel van 62,9 procent optekenen. Vergelijken met vorige golven is moeilijk, omdat het andere meetperiodes zijn. Radio 1 en Radio 2 leggen sterke resultaten voor. Studio Brussel blijft de sterkste zender op de doelgroep tussen 18 en 44 jaar in het radiolandschap en MNM bevestigt als marktleider bij Vlaamse jongeren tussen 12 en 24 jaar.


Els Van de Sijpe, manager radio: “Met een dagelijks bereik van 1.387.000 Vlamingen bewijst Radio 2 dat het een radiozender is die werkelijk alle generaties overstijgt en verbindt. Vlamingen van alle leeftijden luisteren graag naar Radio 2, samen zijn we echt wel de grootste familie van Vlaanderen. Ook Radio 1 heeft tijdens de voorbije golf, met heel wat nieuws, z’n rol als actualiteitszender gespeeld en biedt zijn luisteraars een boeiende mix aan van actualiteit, inspirerende verhalen en muzikale ontdekking. Samen met MNM, Studio Brussel en Klara vormen deze radionetten een heel rijke en diverse radioportefeuille waarbinnen elk merk het verschil maakt door op een heel eigen manier z’n publieke opdracht in te vullen.”

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.