Spring naar bijdragen

De luistercijfers van Nederlands jongste radiostation zitten goed in de lift deze zomer. Het marktaandeel stijgt in de doelgroep 20-49 jaar van 2,5% naar 2,9% in juni-juli 2019 ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De groei is hierbinnen vooral zichtbaar onder de millennials. Het marktaandeel stijgt binnen deze groep luisteraars met 31%, van 2,6% in april-mei 2019 naar 3,4% in de meest recente periode. Dit blijkt uit het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode juni-juli 2019, week 6-24 uur.

 
Anton van Lieshout, station director SLAM!: “In de zomer proberen we onze luisteraars het ultieme gevoel van vrijheid te geven. Bij SLAM! hebben we dit jaar ingezet op een uitgebreide festivalzomer waarin we tickets weggaven voor de populairste festivals in binnen- en buitenland. Gecombineerd met onze belofte van de lekkerste playlist voor op je werk, zijn we erin geslaagd om onze luisteraars langer vast te houden met als resultaat het hoogste marktaandeel 20-49 in een jaar tijd. Om het zomergevoel te verlengen starten we volgende week met de SLAM! Dance 1000, de beste dance tracks allertijden in een heerlijke mix”.

 

marktaandeelSlam.png.5721d31022d27bbad66cd05cc6158a33.png

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.