Unieke samenwerking tussen SLAM! en Tibbaa
Radiozender SLAM! en ticketing company Tibbaa starten een unieke samenwerking. Per direct gaan beide partijen samenwerken om het bereik van event organisatoren te vergroten en de ticketing service voor klanten sterk te verbeteren. Daarnaast wordt Tibbaa de exclusieve ticketing partner van SLAM! evenementen, zoals SLAM! Koningsdag.
De combinatie SLAM! en Tibbaa levert een effectief, efficiënt, groot en daarmee doeltreffend bereik op voor event organisatoren. Door de samenwerking hebben Tibbaa en SLAM! een platform waarmee de dance industrie meer loyalty kunnen creëren naar hun bezoekers. Het online Tibbaa ECO Platform geeft de evenement organisator duidelijk inzicht in het gebruik van de Tibbaa SmartCard. De bezoeker wordt beloond met korting en aanbiedingen die zij kunnen gebruiken voor, tijdens en na het evenement.
Directeur Cross Media John Lubach van SLAM! : “Wij zijn erg blij met de samenwerking met Tibbaa. Onze SLAM! luisteraars willen genieten en gaan voor gemak op dance feesten. Dit betekent voor de festivalbezoeker kortere wachttijden bij entrée, extra mogelijkheden op het festival zoals lockers en verzekering van spullen. Voor festival organisatoren is dit ook super, zij krijgen hiermee beter inzicht in verborgen kosten en kaartverkoop”.
Founder Tibbaa Peter Roos : “Fantastisch om met SLAM! samen te werken. SLAM! geeft de evenement organisatie direct toegang tot de doelgroep. Daarom is de combinatie SLAM! en Tibbaa uniek in de markt. Gezamenlijk bieden wij een enorm voordeel, efficiency, continuïteit maar vooral een beter bereik”.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.