Spring naar bijdragen

538 is nummer één in de doelgroep 20/49 jaar. Het marktaandeel van 16,5% is hoger dan dezelfde meetperiode vorig jaar (16,2%). Ook de ochtend- en middagshow van 538 staan bovenaan in de doelgroep 20/49 jaar. Dit blijkt uit de vandaag gepubliceerde luistercijfers van NLO/GfK.


Menno de Boer - radio director 538: "Deze eerste meetperiode is, naast alles wat er op dit moment in de wereld gebeurt, een hele spannende. Het is geweldig te zien dat de 538 Ochtendshow sinds het begin met afstand dé #1 ochtendshow van Nederland is en de middag, ondanks het missen van Coen Swijnenberg, met glans wint. Hopelijk zet deze meting de toon voor 2020. Ondanks alle ellende willen we er een mooi radiojaar van maken. Bovenal wil ik tegen alle 538 luisteraars zeggen: Enorm bedankt voor het luisteren en vooral bedankt voor het samen maken van geweldige radio op dit moment."


Bron: NLO/GfK, 20 – 49 jaar, jan-feb’20 v.s. jan-feb’19 ma-zo 06.00 uur-24.00 uur, ma-vr 06.00-10.00 uur, ma-do 16.00-19.00 uur.

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.