Ster gaat landelijke reclame jongerenzender NPO FunX verzorgen
Ster gaat per januari 2017 de landelijke verkoop van reclame op NPO FunX verzorgen. FunX is hét radiostation voor urban jongeren met een landelijke editie (NPO FunX) en vier lokale edities. De zender draait een mix van onder andere R&B, hiphop, dance, reggae en doet verslag van nieuws, actualiteiten en relevante festivals. FunX staat in de top 5 van best beluisterde radiozenders onder jongeren (15-34 jaar) in de vier grote steden.
FunX is te ontvangen via (digitale) kabel, Digital Radio+, FunX.nl en de FunX-app voor smartphones en tablets. In Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam is FunX met een lokale editie ook via FM te ontvangen. De verkoop van de lokale reclamezendtijd voor de edities in deze vier steden blijft FunX B.V. doen.
De verkoop van landelijke reclamespots op NPO FunX vindt plaats op basis van prijs per spot.
Niels van Altena, salesdirector Ster: “De samenwerking met FunX zorgt voor een mooi aanvullend bereik op NPO 3FM. The Sound of the City biedt met zijn enorme mix aan muziekstijlen en culturen een muzikaal platform dat, behalve ‘on-air’ ook online een enorm bereik onder jongeren realiseert.”
Over Ster
Ster is al 50 jaar een professionele partner voor adverteerders, media- en reclamebureaus. Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het Nederlands publiek.
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.