Spring naar bijdragen

SLAM! verstevigt marktpositie in doelgroep Millennials


De luistercijfers van SLAM! blijven stijgen. Zowel in de doelgroep 20-49 jaar als in de doelgroep Millennials ziet SLAM! de luistercijfers stijgen. Het marktaandeel in de leeftijd 20-49 ligt momenteel op 2,6%. Binnen deze doelgroep laten vooral de Millennials een enorme groei zien. Binnen een jaar is het marktaandeel in deze doelgroep gestegen van 2,9% naar 4,0%, een groei van maar liefst 38%. Dit blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode april-mei 2020.   


“SLAM! is hét zomerstation van Nederland, muziek waar je energie van krijgt. Precies hetgeen wat Nederland kon gebruiken in de afgelopen periode. En dat zien we terug in de cijfers! Zeker de doelgroep Millennials zetten massaal SLAM! aan wanneer de zon gaat schijnen. We knallen de hele zomer door met SLAM!, zo organiseren we binnenkort de Reuzenradrave, het állereerste festival op anderhalve meter. Nederland gaat nog veel meer van ons horen!” Dat laat Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp weten.

 

SLAM-.png.570c6368719a738398526611377d1123.png


Bron: NLO/GfK, ma-zo 06:00-24:00 uur

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.