SLAM! verstevigt marktpositie in doelgroep Millennials
De luistercijfers van SLAM! blijven stijgen. Zowel in de doelgroep 20-49 jaar als in de doelgroep Millennials ziet SLAM! de luistercijfers stijgen. Het marktaandeel in de leeftijd 20-49 ligt momenteel op 2,6%. Binnen deze doelgroep laten vooral de Millennials een enorme groei zien. Binnen een jaar is het marktaandeel in deze doelgroep gestegen van 2,9% naar 4,0%, een groei van maar liefst 38%. Dit blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode april-mei 2020.
“SLAM! is hét zomerstation van Nederland, muziek waar je energie van krijgt. Precies hetgeen wat Nederland kon gebruiken in de afgelopen periode. En dat zien we terug in de cijfers! Zeker de doelgroep Millennials zetten massaal SLAM! aan wanneer de zon gaat schijnen. We knallen de hele zomer door met SLAM!, zo organiseren we binnenkort de Reuzenradrave, het állereerste festival op anderhalve meter. Nederland gaat nog veel meer van ons horen!” Dat laat Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp weten.
Bron: NLO/GfK, ma-zo 06:00-24:00 uur
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.