Spring naar bijdragen

SLAM! laat forse groei zien in jonge mannen


SLAM! verstevigt opnieuw haar marktpositie. Het radiostation groeit in bereik en laat een stevige stijging zien in luistertijd. De groei is o.a. duidelijk terug te zien in de core doelgroepen van de zender. De jonge mannen (20-34) pakken een marktaandeel van 5,5%, daarmee laat deze doelgroep een stijging zien van 49% ten opzichte van dezelfde meting vorig jaar. Ook de doelgroep Millennials blijft SLAM! vinden. De zender heeft een marktaandeel van 3,9% in deze doelgroep, zij luisteren gemiddeld 2 uur en 54 min naar SLAM!. Dat is bijna een kwartier langer dan een jaar geleden. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers over de meetperiode mei-juni 2020 van NLO/GfK.


Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp laat weten: "We zijn aan het vlammen bij SLAM!. We hebben de afgelopen maanden de muziekmix aangepast om de zender nog toegankelijker te maken voor een groter publiek. Het resultaat zien we nu al terug in de langere luistertijd! SLAM! is dé zender van de zomer met de lekkerste én de meeste muziek. En er komen binnenkort nog veel meer mooie dingen aan, the best is yet to come!"

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.