SLAM! laat forse groei zien in jonge mannen
SLAM! verstevigt opnieuw haar marktpositie. Het radiostation groeit in bereik en laat een stevige stijging zien in luistertijd. De groei is o.a. duidelijk terug te zien in de core doelgroepen van de zender. De jonge mannen (20-34) pakken een marktaandeel van 5,5%, daarmee laat deze doelgroep een stijging zien van 49% ten opzichte van dezelfde meting vorig jaar. Ook de doelgroep Millennials blijft SLAM! vinden. De zender heeft een marktaandeel van 3,9% in deze doelgroep, zij luisteren gemiddeld 2 uur en 54 min naar SLAM!. Dat is bijna een kwartier langer dan een jaar geleden. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers over de meetperiode mei-juni 2020 van NLO/GfK.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp laat weten: "We zijn aan het vlammen bij SLAM!. We hebben de afgelopen maanden de muziekmix aangepast om de zender nog toegankelijker te maken voor een groter publiek. Het resultaat zien we nu al terug in de langere luistertijd! SLAM! is dé zender van de zomer met de lekkerste én de meeste muziek. En er komen binnenkort nog veel meer mooie dingen aan, the best is yet to come!"
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.