Sky Radio groeit in één jaar tijd met 14% in doelgroep 20-49 jaar
Sky Radio heeft in de meetperiode juli-augustus 2020 een marktaandeel van 9,7% opgehaald in de doelgroep 20-49 jaar. Een stijging van 14% ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Ook in haar kerndoelgroep, Vrouw 25-49 jaar, laat Sky Radio met een marktaandeel van 12,4% een mooie groei zien ten opzichte van 2019 (10,6% marktaandeel, stijging van 17%). Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK. Met deze cijfers en minder dan 100 dagen tot Kerstmis gaat Sky Radio de kerstperiode vol vertrouwen tegemoet.
Sky Radio stond de maanden juli en augustus in het teken van de zomer, met nieuwe zomerhits én echte klassiekers. Luisteraars konden genieten van een hitlijst met de allerbeste zomerhits, de Summer Top 101 en op extreem warme dagen werd er een tropische playlist uitgezonden voor het ultieme zomergevoel. Daarnaast was er een Disney-actie, want het attractiepark in Parijs opende haar deuren weer sinds lange tijd (vanwege Covid-19) en dat werd gevierd met onder andere deze actie bij Sky Radio.
Bron: NLO/GfK ma-zo 06:00-24:00 uur, 20-49 jaar, vrouw 25-49 jaar, jul-aug 2020 vs 2019
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.