Qmusic wint prestigieuze AMMA Award voor Media-exploitant van het jaar
Voor de vierde keer sleepte Qmusic donderdag de prestigieuze AMMA Award voor Media-exploitant van het jaar in de wacht. Qmusic wordt hiermee recordhouder: niemand won deze belangrijke vakprijs zo vaak. “We zijn ontzettend trots op deze prijs en de erkenning vanuit het vak". Daarnaast viel Qmusic in de prijzen in de categorie 'Beste research', samen met ondezoeksbureau Mare Amsterdam.
De AMMA voor Beste Media-exploitant heeft dit jaar extra waarde voor de radiozender. De prijs gaat namelijk over de prestaties en klantrelaties in het afgelopen jaar, waarin alles anders werd.
Rob Beijerbergen, Verkoopdirecteur: “We zijn ontzettend trots op deze prijs en de erkenning vanuit het vak. We hebben er in het bijzondere jaar alles aan gedaan om het voor onze luisteraars, relaties en medewerkers zo aangenaam mogelijk te maken. We verkozen persoonlijk contact boven sales-gedreven acteren. En we werden voor het eerst in ons bestaan marktleider in de doelgroep 20-49 jaar. Dat we nu tot Media-exploitant van het jaar uitgeroepen worden is voor ons een extra grote kers op de taart.”
Naast Media-exploitant van het jaar viel Qmusic ook in de prijzen bij de categorie 'Beste research', samen met onderzoeksbureau Mare Amsterdam. De case die hier ingezonden was, was 'Qmusic radio: a consumer engagement success story'. De jury beloonde alle drie de genomineerden met een bronzen AMMA.
Qmusic werd in totaal zeven keer genomineerd en won nu voor de vierde keer, na 2006, 2014 en 2019. Hiermee is de radiozender ook recordhouder. De hele winnaarshistorie is hier te bekijken.
Afbeelding: Qmusic team met de AMMA (foto Qmusic / William Rutten)
- 1
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.