Spring naar bijdragen

2022 een recordjaar voor SLAM!


Vandaag is een historische radiodag. Onderzoeksbureau GfK rapporteert voor het laatst de luistercijfers en SLAM! sluit 2022 af met de beste luistercijfers ooit. Het station ziet haar gemiddelde marktaandeel in de doelgroep 20-49 jaar met 38% groeien van 2,4% in 2021 naar 3,3% in 2022. 


Ook in de kerndoelgroep van SLAM! breekt de zender records. Het marktaandeel in de doelgroep Mannen 20-34 jaar is het afgelopen jaar gemiddeld gestegen van 4,5% naar 6,6%, een groei van maar liefst 47. Recordcijfers, want niet eerder in het bestaan van SLAM! lag het marktaandeel in deze doelgroepen zo hoog. Dit blijkt uit de luistercijfers (januari - december 2022) van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). Vanaf volgende week wordt het radioluisteren anders gemeten en komen de luistercijfers vanuit het Nationaal Media Onderzoek (NMO). 


Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: "2022 was het jaar van SLAM!. De luistercijfers gingen door het dak. Het afgelopen jaar knalde de energie uit de speakers en het is fantastisch om te zien dat onze luisteraars onze uitgesproken pop en dance muziekmix, spraakmakende content en unieke acties weten te waarderen. We bedanken GfK voor jarenlang betrouwbare en mooie luistercijfers". 

 

image001.jpg.afc8414527bba6da3e63f56650a894bf.jpg

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.