Nieuwe campagne De Radiofabriek 'Audio doet ertoe'
Mediabedrijf De Radiofabriek start een nieuwe online campagne genaamd ‘Audio doet ertoe’, ontwikkeld door het creatieve duo Mark Schoones en Ashwin Murli. De campagne richt zich op het belang van hoogwaardige digitale audio in de marketingmix van bedrijven en organisaties.
Lars Schotanus, directeur van De Radiofabriek, legt uit: “Tegenwoordig is iedereen aan de podcast. Ze zetten een microfoon op tafel en beginnen tegen elkaar te praten. Zonder script, zonder begeleiding en zonder goede apparatuur. In sommige gevallen klinkt het zelfs alsof ze de podcast op het toilet hebben opgenomen. Antireclame dus! Met de campagne willen we dan ook het belang van goede audio benadrukken en laten zien en horen dat audio ook echt een vak is.”
Mark Schoones voegt toe: “In de nieuwe campagne laten we voorbeelden zien en horen hoe audioproducties klinken wanneer ze zijn verzorgd door een partij die niet voldoet aan de kwaliteit van De Radiofabriek. Dit vanuit het oogpunt dat je pas beseft wat je hebt, als het er niet meer is. Je partner, Tadic bij Ajax, maar in dit geval dus hoogwaardige audio. Hierbij gebruiken we extreme voorbeelden. Stel je maar eens voor onverstaanbare podcast host of een spotjes voor een uitvaartverzekering met heavy metal op de achtergrond. We vergroten het natuurlijk uit, maar het is verbazingwekkend welke keuzes er soms in de praktijk gemaakt worden. Wanneer je dat hoort, besef je pas echt…audio doet ertoe."
Over De Radiofabriek
De Radiofabriek, gevestigd op het Media Park in Hilversum, is gespecialiseerd in de productie van online radio en podcasts. Het bedrijf produceert succesvolle online radiostations zoals Traffic Radio, ALLsportsradio, New Business Radio, GoodLIFE Radio en het jongerenstation ZTACK in samenwerking met radiocoach Pierre Papa.
Afbeelding: Mark Schoones en Lars Schotanus (foto De Radiofabriek)
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.