Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Luisteronderzoek Week 23 2024: NPO Radio 2 neemt koppositie weer over, Radio 10 levert fors in


In de week van 3 juni tot en met 9 juni 2024 heeft NPO Radio 2 het hoogste marktaandeel behaald, met een stijging van 12,0% naar 12,8%. Dit markeert een verschuiving naar de eerste positie, waarmee Qmusic naar de tweede plaats is gezakt met een marktaandeel van 12,3%, een lichte stijging ten opzichte van de 12,1% van de vorige week.


Top 5 Radiozenders

  1. NPO Radio 2: 12,8% marktaandeel (vorige week 12,0%, positie 2)
  2. Qmusic: 12,3% marktaandeel (vorige week 12,1%, positie 1)
  3. Radio 538: 9,0% marktaandeel (vorige week 8,8%, positie 3)
  4. Sky Radio: 8,6% marktaandeel (vorige week 8,3%, positie 5)
  5. NPO Radio 1: 7,7% marktaandeel (vorige week 8,1%, positie 6)


Overige Statistieken

  • Hoogste luistertijd: NPO Radio 5 met 181 minuten, een lichte daling van de 189 minuten in de vorige week.
  • Grootste weekbereik: Qmusic met 4.193.506 luisteraars, een toename van de 4.157.482 luisteraars van de vorige week.
     

Schermafbeelding2024-06-12om14_02_49.thumb.png.46388a47ce62e4264c12cba6eebef2bb.png


Het Luisteronderzoek biedt inzicht in de luistercijfers van radiostations in Nederland en wordt wekelijks gepubliceerd.


Bron: NMO/Ipsos-Kantar

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.