Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Luisteronderzoek Week 34 2024: Qmusic blijft marktleider, 538 profiteert van de Dutch 1000 week


In week 34 van 2024, gemeten van 19 tot en met 25 augustus, behoudt Qmusic zijn positie als marktleider met een marktaandeel van 11,6%. Hoewel dit een lichte daling is ten opzichte van de 11,9% van de vorige week, blijft het station bovenaan staan.

 

NPO Radio 2 ziet een stijging in zijn marktaandeel van 11,1% naar 11,5%, waardoor het op de tweede plaats blijft staan. Radio 538, dat opklimt van 9,4% naar 11,1%, neemt de derde plaats in. Sky Radio blijft stabiel op de vierde plaats met een marktaandeel van 8,2%, een fractie lager dan de 8,3% van vorige week. NPO Radio 1 maakt een sprong van de zesde naar de vijfde plaats, met een groei van 7,4% naar 7,7%.

 

NPO Radio 5 heeft opnieuw de hoogste gemiddelde luistertijd met 165 minuten, iets lager dan de 172 minuten van vorige week. Qmusic behoudt daarnaast het grootste weekbereik met 3.927.658 luisteraars, een toename ten opzichte van de 3.803.780 luisteraars in de vorige week.


Het Luisteronderzoek biedt inzicht in de luistercijfers van radiostations in Nederland en wordt wekelijks gepubliceerd.

 

Schermafbeelding2024-08-28om14_09_15.thumb.png.84e59c305b70afee058125b50a6a3e55.png


Bron: NMO/Ipsos-Kantar

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.