Spring naar bijdragen

OHRA en de VakantieDiscounter winnen Audify Awards voor beste audioreclame


de redactie

120 weergaven

Tijdens de ‘Dag van de Audio’ op 4 oktober heeft Audify drie audioreclame-awards uitgereikt. De winnaars zijn de audiocommercials ‘Oh ooh’ van OHRA en ‘Die snapt vakantie’ van de VakantieDiscounter. Daarnaast is Hanka de Bruin van Jacobs Douwe Egberts uitgeroepen tot Audio-ambassadeur 2024.


Twee Winnaars voor beste audiocommercial
Voor het eerst in de geschiedenis van de Audify Awards heeft de jury twee adverteerders bekroond met een award voor hun audiocommercials. Beide campagnes werden geprezen om hun creativiteit en impact.

  • OHRA - ‘Oh ooh’ - De commercial van OHRA werd geroemd om het uitstekende sound design en de herkenbare verhalen. Het gebruik van de term ‘oh-ooh’ werd gezien als een opvallend en onderscheidend element.
  • De VakantieDiscounter - ‘Die snapt vakantie’ - De commercial van de VakantieDiscounter werd geprezen om het innovatieve sound design en de hoogwaardige productie. De campagne wist de verbeelding van geluid en vakantie effectief over te brengen.

Hanka de Bruin benoemd tot audio-ambassadeur 2024
Hanka de Bruin van Jacobs Douwe Egberts is benoemd tot Audio-ambassadeur 2024. De jury prees haar inzet voor audioreclame en de succesvolle integratie van audio in de mediastrategie van haar merken.


Jury en beoordeling
De vakjury voor de categorie ‘Beste Audiocommercial’ bestond uit experts van onder andere Adformatie, Soundcircus en AMP Amsterdam. De inzendingen werden beoordeeld op creativiteit, impact, uniciteit en effectiviteit. Voor de categorie ‘Audio-ambassadeur’ werd de jurering gedaan door vertegenwoordigers van onder andere Ster, Audiohuis en Talpa Network.


Inzenden voor volgende jaar
Inzendingen voor de Audify Awards kunnen het hele jaar door worden ingediend. Meer informatie is te vinden op Audify.nl.


Over Audify
Stichting Audify zet zich in voor meer en beter geluid in commerciële communicatie en vertegenwoordigt toonaangevende audiomakers en verkoophuizen. Audify is ook een van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.

 

Afbeelding: Winnaars voor beste audiocommercial (foto Audify)

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.