Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Nederlandse Publieke Omroep lanceert gezamenlijke campagne: “De plek van ons allemaal”


De Nederlandse Publieke Omroep heeft haar eerste gezamenlijke campagne gelanceerd: De plek van ons allemaal. In deze campagne wordt de belangrijke rol van de publieke omroep in de Nederlandse samenleving benadrukt. Al meer dan 100 jaar biedt de publieke omroep programma’s die impact maken, van radio en televisie tot online en on-demand. Met ruim 100 fragmenten uit iconische en betekenisvolle programma’s toont de campagne wat de omroep heeft betekend en blijft betekenen voor Nederland.


Een unieke samenwerking
Alle dertien omroepen – waaronder NPO, NOS, BNNVARA, AVROTROS, Omroep MAX, EO, VPRO, en Omroep Zwart – werken voor het eerst samen in deze grootschalige campagne. De boodschap draait om verbinding, kwaliteit en de centrale rol van de publieke omroep als spiegel van de samenleving. De campagne benadrukt dat de publieke omroep een plek is waar talent en ideeën tot bloei komen, en waar ruimte is voor verhalen vanuit verschillende perspectieven.


Verbinding en collectieve herinneringen
Met fragmenten van bekende programma’s die een breed scala aan onderwerpen bestrijken, roept de campagne herinneringen op en belicht het de gezamenlijke ervaring van miljoenen kijkers en luisteraars. Het toont hoe de Publieke Omroep een rol speelt in maatschappelijke discussies en een baken blijft van betrouwbaarheid en onafhankelijkheid.


Een blijvend doel
De campagne heeft als doel de waarde van de Publieke Omroep duidelijker neer te zetten in het Nederlandse medialandschap. Naast het huidige deel van de campagne staat voor volgend jaar een vervolg gepland, waarbij nóg meer nadruk wordt gelegd op de verbinding tussen de publieke omroep en de Nederlandse samenleving.


De plek van ons allemaal is vanaf vandaag te zien en te horen via de publieke radio- en televisiezenders. Met deze campagne wil de publieke omroep niet alleen laten zien wat zij doet, maar ook wat zij voor Nederland blijft betekenen.

 

 

Afbeelding: De Publiek Omroep, de plek voor ons allemaal (foto NPO)

  • Haha 2

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.