Jorn Agterberg vanaf 1 maart nieuwe Head of Programming & Content bij JOE
Radiostation JOE, onderdeel van DPG Media, kondigt aan dat Jorn Agterberg vanaf 1 maart de functie van Head of Programming & Content zal vervullen. In deze rol zal hij verantwoordelijk zijn voor de programmering en de ontwikkeling van content voor het station.
Agterberg volgt Iwan Reuvekamp op, die binnen DPG Media een nieuwe functie zal bekleden en daarmee aan beide radiomerken van DPG Media blijft bijdragen.
Ervaring in de radiowereld
Jorn Agterberg komt over van Mediahuis Radio, maar is geen onbekende voor DPG Media. Hij werkte eerder 12 jaar bij zusterstation Qmusic in verschillende rollen. Agterberg brengt jarenlange ervaring in radio en contentmarketing mee en staat bekend om zijn innovatieve benadering en passie voor het medium. Zijn nieuwe rol bij JOE markeert een terugkeer naar een organisatie waar hij eerder aan de basis stond van belangrijke projecten.
Groei en toekomst van JOE
JOE heeft sinds zijn lancering in 2023 een sterke positie opgebouwd met een focus op tijdloze hits uit de jaren 70, 80 en 90. Met wekelijkse campagnes, programmering zoals de ochtendshow van Coen & Sander en thematische acties zoals de ‘JOE 80’s Top 800’, heeft het station al ruim 2 miljoen luisteraars weten te bereiken. Agterberg’s benoeming komt op een moment waarop JOE verder bouwt aan zijn identiteit en luisteraarsengagement.
Afbeelding: Jorn Agterberg (foto JOE)
3 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden