Sky Radio en The Bootcamp Club brengen luisteraars in beweging
Sky Radio en outdoor sportbedrijf The Bootcamp Club slaan de handen ineen om nog meer luisteraars in beweging te krijgen. Dit maakten Tijmen Bos, algemeen directeur Sky Radio Group, en Ramses Jedeloo, CEO The Bootcamp Club, bekend na afloop van de jaarlijkse Sky Radio Run.
Het non-stop muziekstation biedt met haar online playlists muziek voor bij het sporten en is al jaren mediapartner van diverse grote hardloopevents, zoals de EK Atletiek, de Dam tot Damloop en sinds dit jaar ook de Sky Radio presents The Color Run™. The Bootcamp Club verzorgt het komende jaar, onder andere voorafgaand aan deze sportieve events, bootcamps in combinatie met muziek ter voorbereiding op hardloopevents. Bovendien lanceren de twee partijen binnenkort gezamenlijk een online playlist die is samengesteld door de trainers van The Bootcamp Club. Deze 75-minuten durende playlist wordt iedere twee weken geüpdatet met nieuwe muziek en wordt via stream aangeboden via Skyradio.nl, de Sky Radio app en de The Bootcamp Club site en social media.
Ramses Jedeloo, CEO The Bootcamp Club: “Sky Radio past naadloos in ons netwerk van strategische partners, er is geen betere match te bedenken dan die tussen het meest sportieve radiostation van Nederland en The Bootcamp Club. Samen zullen we playlists ontwikkelen voor en door sportend Nederland, waarbij we het publiek meteen een sportieve en muzikale ervaring cadeau doen.”
Tijmen Bos, algemeen directeur Sky Radio Group: “Sky brengt haar luisteraars graag in beweging en biedt met haar muziek daarom tools voor een gezonde en sportieve levensstijl. Dankzij de samenwerking met The Bootcamp Club kunnen we onze luisteraars nog beter stimuleren om zich optimaal voor te bereiden op hardloopevents en kan iedereen lekker werken aan zijn of haar conditie.”
Website: thebootcampclub.nl, skyradio.nl
0 Opmerkingen
Aanbevolen antwoorden
Er zijn geen opmerkingen.