Spring naar bijdragen

Marktaandeel Nostalgie stijgt naar 5,9%


De golf 2016-2 betekent voor Nostalgie een stijging van het marktaandeel van 5,7% naar 5,9% ten opzichte van 2016-1. Aan de basis van deze stijging liggen de goede resultaten op de kerndoelgroep 35-54, waar het marktaandeel klimt van 6,9% naar 8,5%.

 

Ook de luisterduur op 12+ evolueert zeer gunstig van 171 naar 194 minuten.

 

Algemeen directeur Dirk Guldemont: “We zijn blij dat onze groei komt doordat we meer actieve 30-40’ers met ons aanbod aan echte classics kunnen overtuigen. Ons marktaandeel op die doelgroep stijgt dan ook met meer dan 23% en we zien daarin de bevestiging dat consequent voor classics kiezen loont.”

 

Website: nostalgie.eu

 

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.