Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 321 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 446 weergaven
-
-
Radiostations info met ook stream links! + Ex Zeezender DJs o.a. Soms zoek in naar stream links en ook naar ex zeezender DjS En ontdek je wel eens iets, bv ook een mij onbekend station als 121Radio UK Hieronder een voorbeeld [verborgen inhoud] Classic Hits Radio Ireland Kim Wilde 80s show 1800-1900 UK time Een aanrader haar show Nu pas ontdekt, jammer ----------------------------------------------------------------------- [verborgen inhoud] = Retro % Radio Website djs vele landen over de wereld op de weksite Voor zover het nu nog up-to date is Bilboard Top muziek Maar hoor Non-Stop 1e dag als ik 2 …
-
-
- 2 antwoorden
- 674 weergaven
-
-
Heerlijke (onvervalste) AM opname [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 493 weergaven
-
-
's Morgens werden we wakker met Paul McLaren (Big Mac): [verborgen inhoud] Hier kun je stukjes van het programma van Colin Lamb bekijken: Colin liet mij even "proefdraaien": En ik sprak met Norman Barrington: Mijn foto's van de RNI RSL 2000 staan hier : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 357 weergaven
-
-
NASBA on Loss of AM in Cars: “1,300 AM Stations Could Be Left in the Dark” State association questionnaire finds one in three AM stations have no FM translator Ik heb niet hele artikel gelezen, maar dit is toch al long zo in Nederland (ik heb geen auto...) [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 584 weergaven
-
-
Ik heb deze 10 jaar geleden opgenomen, tijdens een vakantie in Florida. [verborgen inhoud] De Top 40 kun je hier meelezen : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 398 weergaven
-
-
RTL Today PISA-Science in English 19 minute programme posted online yesterday. "This week host Olivier Catani braves extreme heights as he climbs the Junglinster radio transmitter tower, telling you all about the history of Radio Luxembourg, one of Europe's most famous radio stations - a fearless reporter, that man!" Much archive footage, including some from the English service, together with Eugene Muller, who worked for RTL at Junglinster shortly after the transmitter came on air, touring the transmitter room and speaking about it's history. [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 588 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 647 weergaven
- 1 follower
-
-
BBC Kent 1990 12 16 1430 1700 Gavin Lawrence Sunday Live Ross Revenge Abandoned [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 657 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
In 1975 heb ik van een mede verzamelaar een cassette (Sony C-60) gekregen met daarop een opname van 60 minuten van de Engelse landpiraat Radio Souvereign van 25 December 1970 met o.a. Greggy Woovit, Wild Child en Andy Archer. Daar ik nu al mijn cassette's aan het digitaliseren ben was deze cassette aan de beurt.... ... doosje open gedaan en geen cassette erin.... uiteraard nergens meer te vinden..... jaren geleden blijkbaar ooit gespeeld en nooit meer in het doosje terug gedaan en cassetje "verschwunden"... Mijn vraag nu, heeft iemand nog een opname van deze landpiraat?????????? je zou me er heel blij mee maken. Fijne Zondag Henk Kruize
-
-
- 2 antwoorden
- 557 weergaven
-
-
Andermaal gedigitaliseerd uit de collectie van Hans Hogendoorn WNBC 1983 03 21 Imus in the morning 0643-0746 WNBC 1983 03 21 Imus in the morning 0759-0900 [verborgen inhoud] goed weekend gewenst
-
- 1 antwoord
- 580 weergaven
- 1 follower
-
-
Deze drie uur durende radioshow komt van LP (want zo werden deze radioshows naar de verschillende radiostations gestuurd in de VS in die tijd). In het eerste uur gaat Don terug naar 1966, in het tweede naar 1964 en in het derde naar 1969. [verborgen inhoud] Het zijn programmadelen van ieder (bijna) een kwartier, zodat de lokale radiostations ieder kwartier er lokale reclame of andere berichten tussen konden programmeren. Een pdf met het schedule en de playlist zit erbij. En dit is de hoes van zo'n LP:
-
-
- 2 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 588 weergaven
- 1 follower
-
-
Jarenlang was Alan Freeman een Radio legende in Engeland, voor de BBC presenteerde hij van 1961 tot 2000 "Pick of the pops". Uit mijn digitale archief een leuke opname van 18 Maart 1962, helaas maar 33 minuutjes.... BBC Light Programma - 18 Maart 1962 - Alan Freeman - "Pick of the pops" [verborgen inhoud] Enjoy... Henk Kruize
-
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Een vraagje en een aanbod. Ik ben op zoek naar afleveringen van de documentaireserie 'The People's Songs' die Stuart Maconie in 2013 maakte voor BBC2. Hij interviewde willekeurige radioluisteraars over de impact van beroemde hits op hun eigen leven en op de (Britse) maatschappij. Van She Loves You tot We'll Meet Again tot God Save The Queen, van Rehab tot Small Town Boy tot My Boy Lollypop. Ik heb een aantal delen die ik in de voorbije weken met veel plezier tijdens autoritten heb geluisterd. Fantastisch. Er zijn vijftig delen en ik kan er verder niets meer van vinden, behalve een site vol dode links. www.bbc.co.uk/programmes/b01qqcsm Dit is wat ik zelf heb. S…
-
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Uit Nieuw Zeeland een setje opnames van na de zeezender periode: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 878 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 630 weergaven
-
-
In 1993 maakten we 2 Posters over "Beatles at the Beeb'. Ik vond nog gegevens die ik van de BBC kreeg en gebruikte. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 581 weergaven
- 2 followers
-
-
Ik kwam dit tegen op één van m'n HDs. Ik vermoed dat dit ergens in de periode 2008-1010 is uitgezonden. En dat was door Radio Bremen - TV in de serie Vinyl. [verborgen inhoud] Om verwarring te voorkomen, dit is met beeld Oh ... en DLT is uiteraard Dave Lee Travis.
-
-
- 5 antwoorden
- 804 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 576 weergaven
- 1 follower
-
-
" We chat to Nick Richards, who can be found these days, broadcasting on C103. Nick talks about getting involved in Radio Caroline in the 70s. How he came to get on air and of course, about that night being rescued off the Mi Amigo when she sank in 1980. Also about his spell on the Irish Pirates and going back to Caroline." [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 448 weergaven
-