Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
-
-
Edits van BBC R1 en BRMB opgenomen op 09 Feb 1990, Sutton Coldfield, WM, UK. 90 Minuten luisterplezier met van alles wat (Halo, Cher, Janet, Jason, Marcia, Quincy, Oleta, Seduction, Innocence, Guru, Lativa, Mantronix etc). [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 492 weergaven
-
-
BRMB UK 96.4 FM 30 Jan 1990 edits (Hitline Top 10) Door mij destijds opgenomen in Sutton Coldfield, WM, UK Luisteraars belden op om hun favoriete track op te geven, uiteraard zwaar beinvloed door de playlist van de dag, zoals destijds ook met de AVRO op Maandagmiddag (staat me bij 1977). [verborgen inhoud] Free Radio Birmingham is an Independent Local Radio station based in Birmingham, England, owned and operated by Bauer as part of the Hits Radio network. It broadcasts to Birmingham and the West Midlands. As of September 2022, the station has a weekly audience of 165,000 listeners. History: Launched on 19 February 19…
-
- 0 antwoorden
- 728 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 370 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 639 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 391 weergaven
-
-
drie kwartier plezier: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 438 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 580 weergaven
-
-
1 Januari 2001: Samenvatting (met fragmentjes) Top 40 van het jaar 2000 BBC R1, gepresenteerd door Mark Goodier. Nummer 1: Bob de Builder [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 379 weergaven
-
-
SGR-FM Oost Suffolk, UK, stukje jaarwisseling 2000 naar 2001: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 341 weergaven
-
-
Stukje Official Chart Show BBC R1 van 24 december 2000 met de Christmas Number One, voorafgegaan door een stukje Westlife op 2 en de aftelling 40-1. Bob the Builder op nummer 1. Gepresenteerd door Mark Goodier. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 407 weergaven
-
-
Stuk Official Chart Show BBC R1 van 24 Nov 2002 Nrs-20-9 gepresenteerd door Jo Whiley. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 426 weergaven
-
-
Wat ik vaak deed, was een cassette in mijn cassette-recorder doen, de chartshow opnemen en dan nummertjes eruit pikken, die ik goed vond en op een andere cassette overzetten. Naarmate de jaren verstreken werd het aantal nummers minder en minder. Begin 2003 hield ik het voor gezien, want met de komst van de computer kon ik via het internet beluisteren of een nummer goed was. Ook werd de presentatie minder en werd er vaak door nummers heen gekletst en ook sommige nummers niet eens meer 'gedraaid' maar hoorde je een klein stukje alvorens het volgende nummer aan bod kwam. De top 20 werd nog wel 'intakt' gedraaid. Over de 'kwaliteit' van de nummers zal ik het ma…
-
-
- 1 antwoord
- 436 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Dit is de inhoud van cassette 2 uit het archief van Helmut Slawik. Het bevat onder andere een Duitse docu over de "piraten", uitgezonden via Radio Bremen 2. Dit is de beschrijving van Helmut van deze cassette: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 454 weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette, die ik ooit 's van Jelle heb gekocht. Het is anderhalf uur van een twee uur durende uitzending van Radio Luxemburg : "This is how it all began" [verborgen inhoud] Dit is een scan van de cassette inlay:
-
-
- 1 antwoord
- 625 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-
-
Op de website van de BBC een geheimzinnig achtergrondverhaal over Orford Ness waar decennia lang wapens werden getest en experimenten werden gedaan met radartechnologie: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 417 weergaven
-
-
Als ik in m'n hobby kamer bezig ben met de soldeerbout luister ik veel naar de KG. Ik hoor dan vaak op 9670 Khz Channel etc. Erg uitnodigend om te luisteren is het niet van het is een allergaartje van programma's waar vaak niet doorheen te komen is. Kan iemand mij de achterliggende gedachten eens uitleggen van dit station? Zijn het soms programma's die door diverse instanties of personen gemaakt worden als hobby? Dure hobby denk ik dan. De website is ook al net als de programma's niet om doorheen te komen. Onduidelijkheid troef. Kijk maar: [verborgen inhoud] Verder wordt de KG tegenwoordig erg gedomineerd door religieu…
-
-
- 7 antwoorden
- 911 weergaven
- 1 follower
-
-
Het moment waarvoor ik al jaren vreesde is dan toch gekomen: RTL Frankrijk moet 100 miljoen besparen en ten gevolge hiervoor is o.a. besloten om te gaan bezuinigen op de lange golf uitzendingen via 234 kHz vanuit Beidweiler, Luxemburg. Ooit werd uitgezonden met drie x 1500 KW meen ik. De laatste jaren heeft RTL het vermogen van de zender al steeds iets teruggeschroefd, maar sinds vorige week heeft RTL helaas echt uitgepakt. Het vermogen is nog verder teruggeschroefd, met name in het weekend. Naar ik begrepen heb ‘slechts’ 375 KW. Meest drastische besluit is dat de 234 kHz voortaan na middernacht tot 06:00 uur volledig uitgeschakeld wordt. Om klokslag 24…
-
-
- 29 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Was het stil op 1440 khz [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
-
-
Gedigitaliseerd Ben, uitgezocht door Gerard [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 22 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 443 weergaven
-