Spring naar bijdragen

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. url : http://bars.rug.nl/download/7f66c5138cf372d1 filename: KFMB_San_Diego_1973_04_00_1158-1234-MarcAnthony.mp3 filesize: 33.4MB available until: 2013-07-12 url : http://bars.rug.nl/download/c14f9de8fe960261 filename: KDAY_Los_Angeles_1973_04_00_2033-2057-WolfmanJack.mp3 filesize: 22MB available until: 2013-07-12

2. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 779 weergaven
  3. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  4. Started by bavo27,

Donderdag 3 februari 1983 Mike Verdrengh 19 tot 19.30u http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WXMPPG3TRQA8.mp3 Gr.Bavo27

• 6 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  5. Started by FrankV,

Hallo, In januari 1999 nam ik van de Franstalige RTL een documentaire op over de Engelse piraten, "les pirates Anglaises". Aan de kwaliteit te horen moet dit nog een rasechte middengolfopname geweest zijn, inclusief de storingen en fading, maar dat maakt het nog echter voor de rasechte zeezenderfans. Op het einde zit er ook nog een redelijk stuk over Radio Luxembourg 208. Ik heb getracht de meeste storingen uit te filteren, maar het is goed beluisterbaar. Te vinden op: [verborgen inhoud] Mvg, Frank

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 797 weergaven
  6. Van de Golden Radio NL server Britain Radio 03-08-2007 Test Audio Streams{nowthatsradio} [verborgen inhoud] Britain Radio 04-08-2007 Test Audio Streams{nowthatsradio} [verborgen inhoud] Britain Radio 07-08-2007 Test Audio Streams{nowthatsradio} [verborgen inhoud] Britain Radio 11-08-2007 Test Audio Streams{nowthatsradio 1} [verborgen inhoud] Britain Radio 11-08-2007 Test Audio Streams{nowthatsradio 2} [verborgen inhoud]

7. Started by Juul,

Beste vrienden en vriendinnen, Ben maar weer eens m'n archief aan het schonen en kwam deze CD tegen met daarop The Jefferson Airplane die hun album uit 1968 bespraken, "Surrealistic Pillow'. Een prachtig album vind ik. Mooie jaren 60 muziek. Hun eerste hit "White Rabbit" staat er op. Ik kreeg de CD's altijd uit de US tbv Poster. Hier de complete radioshow van het "Album Netword" uit 1993. Het album Surrealistic Pillow moet je effe zelf op Internet opzoeken............. Ik heb het audio via WeTransfer gedaan want Pixel duurt mij veel te lang. "Terug in de tijd". [verborgen inhoud] …

8. Started by hans knot,

Voor een ieder voorspoedig 2022 en er ligt weer een heleboel materiaal klaar om met iedereen te delen. Het gaat beginnen met een 150 minuten durende special over AFN in Vietnam, highlights between 1964 and 1973 [verborgen inhoud]

9. Started by wim1958,

Zeer triest om te horen dat kort geleden Ed Stewart is overleden. Onlangs heb ik met kerst nog van hem genoten op BBC Radio 2. We lost another one !

• 6 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  10. Started by Steksis,

1991 03 28 RTL INT JODY SCOTT 14.15 - 15.OO [verborgen inhoud] 1991 03 28 RTL INT JODY SCOTT 15.00 - 15.45 [verborgen inhoud] Hi all this is a recording of Jody Sott on RTL Int recorded from the Astra Satellite parts 1 and 2 is this the right place to post this? enjoy

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  11. Atlantis Uk krijg ik geen stream meer van hun player Meld: Netwerk fout Ik was na een tijd van afwezigheid in het weekend en maandag o.a ..beginnen opnemen vanaf s'nachts helaas duurde het niet lang.. Op 18092019 0948. UK tijd stopte de stream! Nu hopen dat het station nog te beluisteren is later? En dit niet de laatste uren waren wegens.... Download link [verborgen inhoud] - LET OP! Wordt verwijderd op 26 september 2019 ! 1 item Atlantis UK - 20190918 - 0231-0700 - Atlantis Rock Nights + 0700-0948 - Dave Asher.mp3 Bericht: Atlantis UK - 20190918 - On 09.48 UK time the stream stops ! Vriendeli…

• 6 antwoorden
    • 901 weergaven
  12. Started by Tim Op het Broek,

Beste mensen, Voor The Beatles Fanclub ben ik bezig een mooi archief aan te maken over het album Sgt. Pepper. Nu is dat album voor het eerst gedraaid op Radio London en ik vroeg me of daar airchecks van zijn? Ook heeft Kenny Everett Strawberry Fields als eerste mogen draaien op Radio London. Zijn daar ook nog opname van? Groet!

• 6 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. Pirate Radio etc: BBC Eastern Counties, the home of Keith Skues, jan 2006. Leuk om naar te luisteren. 2006 01 15 Sun - KeithSkuesInterviewingTonyBlackburn15thJan2006.mp3 2006 01 16 Mon 2200-2300 BBC Eastern Counties - Keith Skues - Pirate Radio Skues.mp3 2006 01 17 Tue 0000-0100 BBC Eastern Counties - Keith Skues - Pirate Radio Skues.mp3 2006 01 17 Tue 0000-0100 BBC Eastern Counties R - Keith Skues - Pirate R Skues.mp3 2006 01 17 Tue 0000-0100 BBC Eastern Counties R - Keith Skues - Pirate R Skues.mp3 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  14. De laatste tijd luister ik graag oude rock n roll muziek uit de 50s . Hebben jullie misschien tips voor het luisteren naar een goed Amerikaans radiostation wat deze muziek uitzend op een manier zoals dit gedaan werd in de tijd dat deze muziek gemaakt werd ? Alvast bedankt !

• 6 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  15. Van eind 1971 tot half 1972 maakte John Peel ook programma's voor Radio Luxembourg. Hier een fragment met de aankondiging na het nieuws van 01:00 uur: [verborgen inhoud] Zijn er ook opnames hiervan bewaart gebleven? Dit is namelijk het enige wat ik heb kunnen vinden.

• 6 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. Started by hans knot,

Vanuit Schönebeck Op 26 juli schreef Werner Schneider ons vanuit het oosten van Duitsland. Hij is al decennia lang lezer van ons tijdschrift maar ook een grote liefhebber van de toenmalige zeezenders. Hij denkt ons een verrassing te kunnen brengen door te melden dat hij op de 6070 kHz een uitzonderlijk station heeft gevonden. Via deze frequentie worden al geruime tijd historische uitzendingen van RNI uitgezonden, voornamelijk uit 1970 en 1971. Werner: ‘En de programma’s worden telkens gevolgd door het nummer: ‘Go to the Mirror’, afkomstig van de LP ‘Tommy’. De ontvangst overdag komt hier binnen met S1, inclusief atmosferische en andere storingen. Na zonsond…

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. Gast

The legendary 60’s USA Top 40 format Radiostations recordings. Wie in de begin 60er jaren al naar AFN luisterde en vanaf 1965 naar Radio London kreeg een vaag idee over de sound van deze nu bijna vergeten radiostations uit het genre Musicradio. Van Big Apple City radio tot aan een gehucht in Minneanapolis hadden ze 1 ding gemeen, het klonk als een klok . Was vrouger alles beter,.....nou.....top 40 radio in ieder geval wel. Anno nu worden we geteisterd door commerciele radiostations hier in NL waar horden koorknaapjes zelfbenoemd bekende Nederlander zijn geworden en met “behulp” van zeker een groep van 5 randjongeren per programma krampachtige pog…

• 6 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  18. Gast budinbuzz
    Started by Gast budinbuzz,

1972-06-24 http://adf.ly/Re2nh 1973-06-16 Guest Host - Don Bowman http://adf.ly/Re2xC

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  19. Started by Junebug,

Beste radio liefhebbers, ik luister heel veel Surinaamse en Antilliaanse radio hier in Amsterdam. Eind 2017 is er een programma geweid aan "Surinaamse Radio Legendes". Heb contact gehad met de baas van Mart Radio en er is heel veel vraag naar alles wat betreft uitzendingen van Suri-Antilliaanse afkomst. Heb gezegd dat ik ze nog nooit tegen ben gekomen hier, maar dat iemand hier wellicht iets heeft. Dus grabbel eens even in jullie harde schijven en help deze mooie zender aub. De uitzending van Mart over legendes : [verborgen inhoud] Nogmaals, alles is welkom. Grt. June

• 6 antwoorden
    • 2k weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

21. Started by dale558,

Sunshine radio from Dublin ,Eire. Peter Madison until 09.00 then Robbie Dale. Recorded from 531khz on the29.01.1981 between 08.55-09.40. http://www.mediafire.com/download.php?ng67hz12290154a

22. Started by Vincent,

Linton Kwesi Johnson's 10-part history of Jamaican music. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  23. Started by Vincent,

Alles wat op de cassettes staat vind je in de bestandsnaam. Aanvullingen zijn welkom. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 979 weergaven
  24. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Bron: Villamedia http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/piratenzender-richt-zich-op-syrie/#When:07:14:24Z

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.