Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
Heeft iemand voor mij de Pams - Series 18 Sonowaltz van Big L? Dus niet de instrumentale maar gezongen. Graag mooie kwaliteit voor als ik wil genieten in de auto.......Ja, ik weet het, ik heb een beetje een Radio London tic. Dank vast.
-
-
- 3 antwoorden
- 898 weergaven
- 1 follower
-
-
Offshore Radio Collection launches on YouTube In partnership with Ben Meijering, Radio London is proud to announce the creation of a new YouTube channel, Offshore Radio Collection. There were three major Offshore Radio events that were not open to the public, but hundreds of photos were taken and are available on the net. Now, we bring you video taken at these very special events. For your extra viewing pleasure, we are launching the three videos at a specific time on three different days, culminating on Sunday 14th August in probably the most momentous event, Offshore 50, which took place in 2017. 3pm is a speci…
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Nescafé Network Chart Show Alan Freeman 25/08/85 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 870 weergaven
-
-
Ik heb ooit hier foto's of zo gezien van het antennepark van Caroline. Was dat niet met veel water er omheen of zo? Of heb ik het wel erg mis? Wie geeft mij een aanwijzing?" Juul
-
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
op vrijdag 5 augustus om 17.00 uur UTC is “Radio Pravda” begonnen uit te zenden op AM 1557 vanuit Sitkunai in Litouwen. Het station, ook bekend onder de naam “Nasha Lenta” (Onze Band), verstrekt onafhankelijke informatie in het Russisch aan Rusland en Wit-Rusland en wordt volledig gefinancierd door particuliere donoren. De programma’s staan onder toezicht van het Nederlandse Commissariaat voor de Media. Radio Pravda kreeg toestemming van het Commissariaat en de programma’s worden in Nederland samengesteld voordat ze worden doorgezonden naar Litouwen voor heruitzending op AM 1557 kHz. De Litouwse autoriteiten gaven op hun beurt een “heruitzending-licentie”. …
-
-
- 16 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
In the UK kan wat in NL niet lukt, een te pruimen radiostations voor Boomers. Ooit werd NPO Radio 5 zo gestart maar dat station is volledig opgeofferd aan de verjonging en ook in presentatiestyle die kant opgeduwd. Alles moet hyperdepieper worden gepresenteerd, onder elk zinnetje bij voorkeur een neurotisch muziekje. Feitelijk is Radio 5 verworden tot Radio 2,5. In the UK is Boom Radio een station dat luisteraars anders benaderd, laid back en relaxed zijn de sleutelwoorden. Dat is te zien aan de Rajar cijfers die het station laat zien < Rajar de UK luistercijfers> . Hulde aan dit prima station waar ook NL radioliefhebbers zonder twijfel naar luisteren. Vandaag 1 jul…
-
-
- 15 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 456 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 577 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 451 weergaven
-
-
Some time ago I uploaded the first two hours from the American Country countdown with Bob Kingsley from 1994 03 24 well here's part 3 [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 754 weergaven
- 1 follower
-
-
Geachte Forumlezers, Hier een paar oude recordings uit m'n eigen archief van Luxy 208 mg. Opgenomen met m'n pa zijn Philips bandrecorder, later kreeg ik hem van m'n pa😄 Kwaliteit is niet al te, maar.... 3x Luxemburg Engelse Service 1976 Luxemburg Nederlands Service 1977 1978 [verborgen inhoud] Groet, HA
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Toen ik twee weken geleden onderweg naar mijn vakantieadres in Frankrijk door Luxemburg reed zag ik de hoge rood-witte antenne op de heuvel bij Dudelange staan waar vandaan enkele RTL programma's worden uitgezonden. RTL Deutschlands Hitradio op 93.3 is tot ver voorbij Nancy nog mee te krijgen. Het deed mij ook weer even denken aan welke leuke stations hier in het verleden hebben gezeten en vaak aanstonden als we in de buurt kwamen. WAKY 107 FM en Sunshine 102.2 met beide Engelsgesproken programma's. Heeft iemand van jullie verzamelaars misschien van 1 van deze 2 stations nog opnames beschikbaar ? Ik heb gezocht op internet maar helaas geen geluidsfragmenten teruggevonden.…
-
-
- 1 antwoord
- 857 weergaven
-
-
wwny new york steve o'brien 1986 08 11 15.33 - 16.21 47 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
- 1 follower
-
-
Tja, Radio Luxemburg had in het verleden een hele ochtend met Nederlandstalige uitzendingen, in de loop van de jaren 70 werd dat steeds minder en uiteindelijk bleef er nog maar een beetje in de avonduren over. Een van de opnames die ik in mijn, als analoog freak, opbouwend digitaal archief heb is een leuke van Mike Verdreng... let eens op hoe hij de naam "Mariska Veres" uitspreekt... Henk Kruize [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Power Play: The 5th Dimension - Wedding Bell Blues.
-
- 0 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert Ooit van een partij cassettes opgenomen, maar geen gegevens verder European Klassik Rock - 1988 04 01 - 2 [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
KHJW Tom Kelly Colorado date unknown 47 min with some interference [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 677 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 499 weergaven
-
-
"A 60 minute pirate radio special with Programme Director Ron O'Quinn taking us back to 1966. The photos captured in the "Swinging Radio England & Britain Radio Photobook", by Ray Anderson provide the talking points for the inside story of one of the biggest "pirates"." Competition to win a copy at the end of the show.
-
- 0 antwoorden
- 597 weergaven
-
-
Ik kijk regelmatig op de blog van Kent Kotal. Kent publiceert elke maandag een hitlijst van een Amerikaans station van 50 jaar geleden. Deze week was deze aan de beurt: Mouth & McNeal stijgen van 14 naar 8 met How do you do.
-
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
AFRS-Audio Archive-War Department-Showtime #125-Part 1 1945-17 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 931 weergaven
- 1 follower
-
-
Niet gezongen maar een gesproken woord singletje. 1964 Casey Kasem met Letter From Elaina Nico
-
- 0 antwoorden
- 542 weergaven
-
-
Eén van mijn favoriete internet stations is het Britse Boom Radio. Dit station krijgt uitbreiding met Boom Light vanaf juli 2022. Light met een knipoog naar BBC Light maar ook naar Radio 390 uit de 60s. Er zijn al tests gaande. Zoek via Tune In Radio naar Boom Light en de tests zijn te beluisteren.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
KVIL Dallas 1982 04 07 08.13 - 10.16 part 1 and 2 122 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
hot radio in de jaren tachtig [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 664 weergaven
- 1 follower
-