Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
Jarenlang was Alan Freeman een Radio legende in Engeland, voor de BBC presenteerde hij van 1961 tot 2000 "Pick of the pops". Uit mijn digitale archief een leuke opname van 18 Maart 1962, helaas maar 33 minuutjes.... BBC Light Programma - 18 Maart 1962 - Alan Freeman - "Pick of the pops" [verborgen inhoud] Enjoy... Henk Kruize
-
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Not much to find in terms of programs of Radio Caroline by satellite and certainly not via Intelsat during the program of RNI. These are recordings of Caroline from the 8th of March 1994. DJ Chris Watford. It all sounds a bit odd. Caroline with Man Of Action before or after the program. 2 hours. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The second 2 hour program is one of Johnny Reece from the 10th of March 1994 via Satellite in the RNI program. His last program on Caroline by Satellite. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Personal opinion: Can't get used to the bizarre mix of music in these programs, but for the complete history of Radio Caroline as a radio…
-
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] Ik vermoed dat deze opname van 2-3 weken na 5 Oktober is (de vorige opname, die ik heb geplaatst). Dit lijkt echter een soort debut te zijn van Noel als DJ.
-
-
- 5 antwoorden
- 652 weergaven
-
-
Via Hans Knot kreeg ik deze link, wie radiobloed heeft moet kijken. Het toont een prachtig kijkje achter de schermen van BBC Radio ONE and TWO in 1970. Geweldig uniek. Een kijkje terug in de tijd dat deze ex piraten absolute sterren waren in the UK. En dan het neerbuigende vermanende BBC vrouwtje talking down on the kids. Das het eerste dat me in de eerste 5 minuten opvalt, nu verder kijken. op 10 minuten zien we het verschil tussen de vrijgevochten ex piraat Bl Burn en de mislukte baladsinger J Young met stopwatch in de hand en op de vingers gekeken door een kalende producer, oja en muziek terwijl u werkt in de fabri…
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Martin RadioLondonSatelliteViaMNO-14thAugust1998-1400-1800-RayAnderson [verborgen inhoud] RadioLondonSatelliteViaMNO-15thAugust1998-1430-1830-RayAnderson [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
The Rolling Stones stellen de jubileumtour voor hun 50e verjaardag uit tot volgend jaar. Dat bevestigden Mick Jagger en Keith Richards deze week aan het muziekvakblad Rolling Stone(!). Ter compensatie hier een radiospecial over het live-album van hun Voodoo Lounge-tour : Stripped. In navolging van de posts van Juul gaat het hier ook om een special van The Album Network. [verborgen inhoud] Let op : Stripped is Zipped, en beveiligd met een wachtwoord : iradiocafe.nl
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Caroline-North-Live from the Ross Revenge (za.-21-zo.-22-juli-2018). [verborgen inhoud] Link werkt tot 32-juli-2018. Groet Henk.
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Part 1: Charlotte Greig looks back to the girl groups of the 50s - including The Bobettes, Chantels and Shirelles. Part 2: Charlotte Greig looks back at the groups produced by Phil Spector, including The Crystals and The Ronettes. First broadcast in 1990 Part 3: Charlotte Greig celebrates the girl groups of the 60s - tonight including Little Eva, The Dixie Cups, The Cookies and The Shangri-Las. Part 4: Charlotte Greig continues her celebration of female vocal groups with a look at Motown's contribution to the phenomenon - including The Marvelettes, The Supremes and Martha and the Vandellas. Part 5: Charlotte Greig continues her celebration of female vocal grou…
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio 270 From 11th June 1966 Retrospective Complete Top 50 Radio 270 was a offshore radio station serving Yorkshire & the North East of England from 1966 to 1967. It broadcast from a converted Dutch lugger called Oceaan 7 positioned in international waters off Scarborough, North Yorkshire followed by a move to a more sheltered position off the coast of Bridlington. Regular broadcasts commenced on the 11th June 1966 & the entire top 50 hits comes from the chart of 9th June 1966 which may have been played. Within the mix are genuine Radio 270 jingles and adverts. All "countdown" jingles weren't included on this station. As always with adverts of the past, they …
-
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Om in mijn Wifi radio te loaden zoek ik de stream URL van http://www.thesound.co.nz/Regions/Auckland.aspx Ik kan het nergens vinden en op een e mail verzoek komt geen reactie uit New Zealand. Iemand een idee? Alvast mijn dank. < als je via een laptop luistert doet dit probleem zich natuurlijk niet voor, echter de WIFI radio vraagt de URL, staat ook niet in het overzicht van de radio> Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Alexis Korner presents an in-depth documentary of the Rolling Stones' 1975 USA tour in two parts. Because of their 50th celebration this week in the replay on BBC Radio 6. FIRST BROADCAST PART 1: 20 Jul 2010 http://www.mediafire.com/?lytcoqqvj3lx5gh FIRST BROADCAST PART 2: 08 Apr 2011 http://www.mediafire.com/?cod4o71b18osrhb Gr, Melle
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Op Mediumwave.info lees ik dat de 1368 kHz zender van Manx radio kuren vertoont. Deze zender wordt 1 weekend per maand gebruikt voor de Radio Caroline North uitzendingen. Tevens staat er dat de investering voor een nieuwe MG zender het niet meer waard is. Betekent dit het einde van Radio Caroline North, als de zender definitief kapot gaat? Of zal Caroline North daar op DAB+ verder gaan? [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
Twee echte souvenirs in kwaliteit en kwantiteit. Ge er maar lekker van genieten http://bars.rug.nl/download/f71be456bbad35e3 filename: CKLW_Canada_1973_06_29_1800-1900-MikeKelly.mp3 filesize: 133.8MB available until: 2012-04-26 http://bars.rug.nl/download/292bd52f9a40e130 bestandsnaam : KHJ_Los_Angeles_1966_09_07_1100-1219-FrankTerry-GaryMack.mp3 bestandsgrootte: 181.8MB beschikbaar tot: 2012-04-26
-
Er zat nog meer in de zak van Baardmans. Blackburn 2 uren top100 over 1979 Simon Bates 2 uren top100 over 1978 Tommy Vance 2 uren top100 over 1982 Heb deze in totaal(met de andere post) 10 uren kunnen redden van een engelsman die zijn originele opnames ruimt nadat hij ze naar zijn zeggen ge-remastered heeft. Hij re-mastered door al het stemgeluid van de dj's van de plaatjes te scheiden en dan de oude plaatjes te vervangen door de nieuwe 320kbps versies ... Arrrrrrrgggggggggggggggghhhhhh. Is niet om aan te horen natuurlijk, maargoed hij vind het mooi. Link [verborgen inhoud] grt. June
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
This is an unedited Radio Special that was produced in 1973 by the BBC in London. Hosted by Brian Matthew. The Beatles Story comes in 14 parts, approximately 45 minutes each. Total time: 10 hours and 43 minutes. Very Enjoyable. Some kinda 'Anthology' made in the 70's, 3 years after their split-up. Solid old style BBC radioprogram. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Ik kwam dit tegen op één van m'n HDs. Ik vermoed dat dit ergens in de periode 2008-1010 is uitgezonden. En dat was door Radio Bremen - TV in de serie Vinyl. [verborgen inhoud] Om verwarring te voorkomen, dit is met beeld Oh ... en DLT is uiteraard Dave Lee Travis.
-
-
- 5 antwoorden
- 804 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 5-4-1975. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www54.zippyshare.com/v/18797815/file.html
-
20160810 Wed (afternoon) BBC Radio Suffolk- Lesley Dolphin Talks To Keith Skues & David Kindred [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
95 minuten [verborgen inhoud] uit 1992. [verborgen inhoud] UPDATE: Filenaam is aangepast met datum en presentator.
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
The Bob Dylan Story at 70 Kris Kristofferson presents the story of singer-songwriter Bob Dylan, who turns 70 in 2011 and who has had a career spanning half a century. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
En daar zit je dan als beginnend DJ in z'n tweede jeugd. Achter een zes-kanaals mengpaneel. Met 1 platenspeler, 2 CD spelers, 2 MD spelers, een microfoon, een musical clock, een lijst met af te spelen commercials, het weerbericht, bakken met MDs, CDs, singles en LPs. En... totaal onvoorbereid. Maar wat vond ik het geweldig leuk om een weekje op de MEBOIII door te brengen en programma's te maken.
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 896 weergaven
-