Spring naar bijdragen

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Manx Radio Douglas,Isle of Man 219m /1368 kHz , 103.7FM Carnaby Street with Chris Williams - Remembering Radio Caroline (Parts 1 & 2) 14 February 2009 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Started by mart538,

Wie heeft er niet naar geluisterd de top 40 met Casey Kasem. uitzending 25-7-1970 have fun mart538 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-BUBGKGM8KSKK.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HGONDU4DETHC.pdf

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. Started by Albatrosstudio,

[verborgen inhoud] Mighty 690 -1 Mighty 690 -2 Zegt mij niets, ik gooi het weg, maar misschien vind iemand het leuk

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  4. Started by Juul,

We hebben bij de TROS "Rockin' America-The top 30 countdown" kortstondig uitgezonden in de nachturen. Ik denk zo rond 1985. Want deze aflevering die bestaat uit 3 LP's en heb ik destijds bewaard. Ik denk omdat die Top 30 normaal door Scott Shannon werd gedaan maar nu door Shadow Stevens. Scott was op vacantie.......... Ik dacht dat we gestopt waren met het uitzenden destijds omdat de LP's van slechte kwaliteit waren. Dus ik moest ze even door m'n "declicker" halen. En nog iets geks, de LP's bestaan uit verschillende segmenten om er reclame tussen te zetten. En als een segment is afgelopen blijft de LP steeds in "dezelfde" groef lopen. Hij gaat dus niet verder. Dus b…

• 5 antwoorden
    • 2,8k weergaven
  5. Started by Martin1968,

Nieuwe website over Radio Luxemburg: http://www.radioluxembourg.co.uk/ Martin

• 5 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  6. Van de Golden Radio NL server A History Of Radio Luxembourg 1 [verborgen inhoud] A History Of Radio Luxembourg 2 [verborgen inhoud]

7. Started by Vincent,

Gisteren was er in het Duitse Erkrath weer de jaarlijkse Radiotag. Andy Archer en Johnny Jason waren de hoofdgasten. Verder waren aanwezig Ferry Eden, Dick de Graaf, Mark van Amstel, Graham Gill en Herbert Visser. De foto's: https://www.internetradiocafe.nl/gallery/album/25-radiodag-erkrath-2015/

• 5 antwoorden
    • 885 weergaven
  8. hi to all Writing from Argentina. So excuse me fir the lamguage or some error Can help me with the search of. this episode ? Happy new year to all Jorge

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 894 weergaven
  9. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Westpoint Bray-dunes Frankrijk - 31121981-01011982 - 2158-0100 Uur - Geschiedenis+Viering Westpoint [verborgen inhoud]

10. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  11. Gast Wiebe
    Started by Gast Wiebe,

Hallo allemaal, Ben eigenlijk net lid geworden, en heb iets waarmee ik hopelijk veel liefhebbers van zeezenders een groot plezier mee doe, nl: Heb enige tijd geleden op het internet een radiostation ontdekt dat draait met het format van de zeezenders. Oude uitzendingen van zeezenders, muziek, reclame en jingles uit die ons zo geliefde periode draait dit station. Alsmede ook programma's uit eigen beheer, maar steeds ge-ent op het zeezender format. Iedere zaterdagavond van 21.00 tot middernacht te beluisteren, live in de uitzending verzoekaanvragen doen en - eventueel - chatten met luisteraars of DJ behoord tot de mogelijkheden. Iets voor de liefhebbers (w…

• 5 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  12. Started by Vincent,

Tussen 9-19 augustus was er een Mi Amigo 'RSL" vanaf de LV18 op 106.8 FM en via Internet. Ik ben op zoek naar wat opnames van dat evenenement. Wie kan mij helpen?

13. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  14. If there's someone interested, I'll post some own airchecks of french radio on Long Waves during the years 1970-1974 First, and the best for me : 1647 m Radio 2 sur Europe 1 every evening/night from 20h00 to 03h00. With confirmed DJ's like Hubert or new Dj's like Yann Hegann [verborgen inhoud] I think they did have the Veronica blijft single Eric

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  15. Twee uur Luxy uit januari 1983. [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  16. Rolling Stones - US radio (WXRT), 'Tonight Live In Concert - The Rolling Stones' Host: J.J. Jackson Re-broadcast from US radio Westwood One !!!! Live from St. Louis, Missouri, TWA Dome, 12 December, 1997. [verborgen inhoud] Intro Satisfaction Let’s Spend The Night Together Flip The Switch Gimme Shelter Wild Horses (with Dave Matthews) Anybody Seen My Baby Interview with Keith Richards Saint Of Me Corina Corina (with Taj Mahal) Out Of Control Waiting On A Friend Miss You All About You Wanna Hold You It’s Only Rock & Roll The Last Time Like A Rolling Stone Sympathy For The Devil Tumblin’ Dice Honky Tonk W…

17. From the Golden Radio NL server - thnx to Eddie BBCRadio2_20090207_2100-2200(PirateJohnnieWalker) [verborgen inhoud] BBCRadio2_20090207_2200-2300(PirateJohnnieWalker) [verborgen inhoud] 2009 04 11 Sat 1800-1900 Pirate BBC Essex - Johnnie Walker (via Radio 2) [verborgen inhoud] 2009 04 11 Sat 1900-2000 Pirate BBC Essex - Johnnie Walker (via Radio 2) [verborgen inhoud]

18. Gast Danny
    Started by Gast Danny,

Hello iedereen. Ik werd naar deze site verwezen alwaar ik blijkbaar informatie zou kunnen bekomen betreffende het volgende. Kan mij iemand informatie geven betreffende de frequenties waarop Radio Monte Carlo te ontvangen is, het zou wel in de jaren 1967 - 1968 moeten zijn. Was RMC reeds op de korte golf te ontvangen in Duitsland in die jaren op een frequentie tussen de 2MHz en de 12MHz? Dus wel in de jaren 1967 - 1968 en op de korte golf. Groetjes Danny

• 5 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  19. Deze kwam ik tegen op Mixcloud ik zal ze ook nog op pixeldrain zetten als het probleem met het uploaden is verholpen. Vooral de duo presentatie vind ik heel bijzonder!

• 5 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  20. [verborgen inhoud] Info : [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 966 weergaven
  21. Gast simonfex
    Started by Gast simonfex,

Blijkbaar heeft de Vereniging Veronica de naam Veronica niet wereldwijd beschermd [verborgen inhoud] Simon

• 5 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Jackie 00-00-1969-71 Assorted Recordings [verborgen inhoud] Radio Jackie 00-00-1985 The LP [verborgen inhoud] Radio Jackie 04-02-1985 Final Hour [verborgen inhoud]

23. Started by Juul,

Ik heb in de nalatenschap van oom Bull Verweij een folder gevonden van Radio Syd.......uit Gambia en van juli 1974. Weet iemand er iets meer over? Zo maar, verder vind ik het weinig interessant. Maar wel blijft de vraag waarom Bull deze folderuit juli '74 in z'n archief heeft en hij ook nog uitgerekend heeft hoeveel de Gambiaanse munt "Dalasis" toen waard was.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  24. Longtime NY DJ Bob Shannon (Don Bombard) passed away the other day at the age of 74. He was a DJ on WCBS-FM New York for 30 years among his other stints. [verborgen inhoud] Here is an aircheck of Bob from 12 years ago today Thursday June 30th, 2011 starting at 10am. CBS-FM was going through their library starting with songs that begin with the letter A and going all the way to songs that begin with Z during a holiday weekend in the USA. Bob picks up the countdown with songs that start with the word "Down" from the 1960s, '70s and '80s. Enjoy. [verborgen inhoud] RIP Bob.

25. Started by hans knot,

A variety of old and very old recordings greetings Hans http://bars.rug.nl/download/da54383bcce69a1f bestandsnaam : CBS_1939_11_01_2030-2100-PaulWhiteman-ChesterfieldTime.mp3 bestandsgrootte: 56.6MB beschikbaar tot: 2012-11-01 http://bars.rug.nl/download/be8507d1d8c5c2c8 filename: CBS_1939_10_04_2030-2100-PaulWhiteman-ChesterfieldTime.mp3 filesize: 56MB available until: 2012-11-01 http://bars.rug.nl/download/ab4259b9e42dae0b bestandsnaam : 1972_02_00_Wolfman_Jack_station_unknonw.mp3 bestandsgrootte: 137.3MB beschikbaar tot: 2012-10-31 http://bars.rug.nl/download/bb4b26d2d10e597f filename: AFRS_Sound_Off!_unkn.date.mp3 filesi…

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.