Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
Bureau of Counterculture, Soho Radio, 02-08-2021 Music writer ROB CHAPMAN returns to the Bureau to tell the story of this first golden age of illicit broadcasting. We hear of the extraordinary life of pirate-in-chief Ronan O’Rahilly anarchist founder of Radio Caroline, of legendary broadcaster John Peel and his ground breaking show ‘The Perfumed Garden’, and of the oddities of life aboard the radio ships precariously sailing the airwaves. Available on several podcast sites. Stream and download right hand side menu here. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
-
-
Hoe is de response inzake het inzetten van radio amateurs op verschillende gebieden? [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 624 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 491 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 513 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 514 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 326 weergaven
-
-
Het zal door de jetlag gekomen zijn dat ik de MD recorder al zo vroeg aan het werk zette . Prachtige Gouwe Ouwe Amerikaanse muziek. Als ik dit zo aanzet zie ik me in gedachten zo door Las Vegas rijden in zo'n grote Amerikaanse "slee". [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 638 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 437 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 388 weergaven
-
-
k rock new york 1986 08 13 howard stern 90 min. Let op de Grolsch reclama in deel 1 na een goede minuut. Niet uit te spreken voor de Amerikanen [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 677 weergaven
- 1 follower
-
-
BBC serie over radio in 2012 met Paul Gambaccini deel 2 The moondog kingdom [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is de laatste opname uit de verzameling cassettes van Mike Grant. Een korte opname uit 1981, waarvan ik de datum van uitzending nog niet heb kunnen achterhalen. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 451 weergaven
-
-
Dit is een opname van een (groot) gedeelte van Dick Clark's Rock, Roll & Remember, uitgezonden via KOLA ([verborgen inhoud]op 16 Juli 2000 en opgenomen op een MD. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 325 weergaven
-
-
vandaag 24 jaar geleden [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 319 weergaven
-
-
Van deze opname, afkomstig van Mike Grant, heb ik helaas nog geen exacte datum kunnen achterhalen. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 428 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 323 weergaven
-
-
Deze opname (waarvan ik de exacte datum nog niet heb kunnen achterhalen) komt van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 418 weergaven
-
-
Volgens de beschrijving bij deze cassette, afkomstig van Mike Grant, zou deze opname van 18 Oktober 1970 zijn. Ik vermoed dat dit uit 1985 (of later) komt. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 567 weergaven
-
-
Op deze cassette, afkomstig van Mike Grant, staat een opname van Tony Prince, in twee gedeelten, en een stukje van Stuart Henry. Wie heeft tijd en zin om de data van deze uitzendingen te achterhalen? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 634 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 665 weergaven
-
-
Dit komt van een cassette, afkomstig van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 521 weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 350 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Deze opname komt van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 463 weergaven
-
-
very first hour start red sands radio july 14th 2007 with Bob LeRoi [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 487 weergaven
- 1 follower
-