Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
Dit komt van een cassette, opgenomen door Mike Grant. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
In 1965 on the occasion of the 20th anniversary of the liberation of Czechoslovakia Radio Prague offered their listeners a free copy of a 45rpm record they’d produced. There were 5 versions issued with commentaries in German, English, French, Italian and Spanish. Information and images here, at the time of writing there are two copies of the French edition for sale from record dealers. [verborgen inhoud] I’ve digitised my copy of the English one I received. Side One has a recording of their interval signal at the time and the Communist Anthem Forward Left it is taken from. [verborgen inhoud] Side Two The Road to …
-
- 0 antwoorden
- 356 weergaven
-
-
In Nederland kennen we Benny Brown o.a. van Cable One, maar hier is-tie op Radio Luxembourg, van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 337 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 597 weergaven
-
-
Deze, denk ik toch wel bekende opname bij velen, komt van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 468 weergaven
-
-
Another AFRTS-Audio Archive-Many Faces of Folk Music #43 Part 1 judy collins [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 322 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 403 weergaven
-
-
American Top 40s (Casey Kasem). Verschillende datums. [verborgen inhoud] American Top 40 1974-01-05 .mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1973-01-06.mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1983-12-17 .mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1982-12-04 .mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1980-11-22.mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1981-11-28 .mp3 [verborgen inhoud] American Top 40 1975-01-18 .mp3
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Het is het voorjaar van 1985. Na een tijdje in de VS gewoond te hebben en verwend te zijn geweest met Amerikaanse radiostations ben ik terug in Nederland en moet ik ontzettend wennen aan het gebrek aan radiostations, die mijn smaak draaien. Maar gelukkig is er AFN in Soesterberg, die ik prima kan ontvangen. Dus luister ik regelmatig naar Jim Pewter, ik dacht 's avond tussen 18:00 en 19:00. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 528 weergaven
-
-
Op deze cassette van Mike Grant staan drie opnamen, twee van Steve Wright en één (korte) van Mark Wesley. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 319 weergaven
-
-
Deze opname komt van Mike Grant. Het zijn de A- en B-kant van een cassette, waarbij de A-kant eindigt om 20:56 en de B-kant begint om 21:06. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 542 weergaven
-
-
In de opruiming: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze cassette komt van Mike Grant. [verborgen inhoud] De A- en B-kant van de cassette zijn separate files.
-
-
- 3 antwoorden
- 740 weergaven
-
-
Deze opname komt van Mike Grant (op cassette). [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 325 weergaven
-
-
wabc stereo 1984 05 07 howard stern 47 min part 1 and part 2 also 47 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 477 weergaven
- 1 follower
-
-
Een geweldig radiomaker met een hele prettige stem om naar te luisteren vind ik Ray Anderson. Hier is-tie op 1395, opgenomen op de Dreambox van de satelliet, als invaller voor Tony Fox. [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 473 weergaven
-
-
Jonathan Marks yesterday : I'm sharing an off-air recording of the Falklands Island Broadcasting Station during the Argentine invasion of April 2nd 1982. There are a few places where Patrick Watts, the station manager stops the tape. And in the end, it sounds to me as if the batteries are failing. Available for streaming or download at [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 882 weergaven
-
-
Dit komt van een cassette met een aantal verschillende opnamen, opgenomen door Mike Grant. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Verder staat er nog een RNI opname op de cassette (RNI 230271 2100-2135 Stevie Merike) maar die is als compleet uur al 's aangeboden.
-
-
- 4 antwoorden
- 513 weergaven
-
-
Deze cassette is afkomstig van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 412 weergaven
-
-
Een programma, dat ik regelmatig beluisterde (en opnam), was American Gold van Dick Bartley, dat via de satelliet door de CFN (Canadian Forces Network) werd uitgezonden. Dit is de aflevering van Fathers Day in 2008 (15 Juni). De eerste twee uren besteedt Dick aan de muziek uit de zomer van 1972 (hij begint dan ook met How do you do van Mouth & McNeal) en de laatste twee uren besteedt hij aan de Dave Clark Five. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 310 weergaven
-
-
2.5 uur lang prachtige Cruisin' Oldies in hele mooie AM kwaliteit. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 727 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het arsenaal van Mike Grant. De datum is bij mij niet bekend. [verborgen inhoud] Op de cassette stonden nog twee losse stukje, die ik de volgende namen heb gegeven: Radio Luxembourg Bob Stewart Unknown Radio Luxembourg Unknown Deze zitten in de download zip.
-
-
- 1 antwoord
- 394 weergaven
-
-
Ook deze komt van een cassette, opgenomen door Mike Grant. Tony is nogal aangedaan, Mark Wesley heeft 'm kort voor deze uitzending verteld dat Elvis is overleden. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 365 weergaven
-