Spring naar bijdragen

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. De opnamen op deze cassette komen van Mike Grant. Op de A kant een opname van ruim 3 kwartier van Barry Alldis van 4 of 11 Maart 1978 (tijd gegokt, niet gehoord) en op de B kant allemaal fragmenten zoals in de titel aangegeven. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 477 weergaven
  2. Dit is van de satelliet opgenomen met de Dreambox dus hoort technisch gezien denk ik onder het Verenigd Koninkrijk. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 847 weergaven
  3. Tot middernacht hoor je Paul en na middernacht Dave. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 672 weergaven
  4. Started by Juul,

Sinds twee maanden heb ik een andere auto. En die is nieuw en ik heb gelukkig op de MG geen enkele storing ! Dus ik heb maar eens 648Khz opgezocht. Dat gaat wel OK hier in m'n woonplaats. (Dronten- Flovoland). Dus de ontvangst is goed maar ik kan er niet langer dan een haf uur naar luisteren. Ik hoor geen enkele voor mij herkenbare plaat. Alleen maar zoals ik het maar noem "tering herrie". Mijn tijdstip van luisteren was steeds tussen 10.00 - 12.00 uur. Ik begrijp niet dat veel zeezender fans zo lyrisch zijn. Wellicht omdat ik van de oudere generatie ben en al lang uit de muziekscene ben. Sinds ik met "emeritaat" ben. Zou zo maar kunnen. Of ik vergelij…

5. Deze opname komt van Jelle Boonstra. Het is het begin en het slot (knip op 11:40) van de American Top 40 van 20 Juni 1981, toen Stars on 45 op Nummer 1 stond. [verborgen inhoud] Het is deze AT40 : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 375 weergaven
  6. De geschiedenis van de V-disc. Het zijn volgens de nummering drie delen, maar op de ??HDD kan ik er helaas maar 2 vinden, deel 1 en deel 3. [verborgen inhoud] BBC2-20090817-UncleSamGoesPop-Part1.mp3 [verborgen inhoud] BBC2-20090907-UncleSamGoesPop-Part3.mp3

• 0 antwoorden
    • 374 weergaven
  7. Started by Ben,

Ik kwam tussen de opnamen van m'n Dreambox twee exemplaren van Kenny Everett tegen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 414 weergaven
  8. Started by hans knot,

abc talk radio network demo tape 1982 13 min [verborgen inhoud] from the Hans Hogendoorn files

9. Deze cassette komt van Mike Grant. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 870 weergaven
  10. Dit komt van een cassette van Mike Grant. Alleen Tony Prince is niet (fysiek) bij het feest. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 397 weergaven
  11. Euronet met Andy Walker, dank aan Oldies45 (Harm) voor het bewerken. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 634 weergaven
  12. Deze opnamen komen van één enkele cassette van Mike Grant. Helaas weet ik relatief weinig van deze opnamen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 758 weergaven
  13. Started by Eric,

Hierbij de opnamen van 25 april 2004. Golden oldies muziek / big bands. Als er interesse is, is er nog veel meer. Grts Eric BBC Radio 2 - 2004-04-25 - 2200-2215u Malcolm Laycock.mp3 [verborgen inhoud] BBC Radio 2 - 2004-04-25 - 2215-2230u Malcolm Laycock.mp3 [verborgen inhoud] BBC Radio 2 - 2004-04-25 - 2230-2245u Malcolm Laycock.mp3 [verborgen inhoud] BBC Radio 2 - 2004-04-25 - 2245-2300u Malcolm Laycock.mp3 [verborgen inhoud] All 4 files [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 22 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  14. Deze opnamen komen van Mike Grant. De datum heb ik nog niet kunnen achterhalen (mogelijk lukt dat op basis van het nieuws bulletin). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 456 weergaven
  15. Dit is een opname, op cassette gezet door Mike Grant, waarvan ik de uitzendtijd niet weet, het was "in de vroege ochtend". [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 449 weergaven
  16. Started by hans knot,

wabc 1983 03 20 17.20-17.50 talk radio about cars 30 min wins 1983 03 20 17.57-18.17 talk radio 20 min and WABC talkradio 18.17-18.27 10 min [verborgen inhoud] uit het Hans Hoogendoorn archief

17. Dit komt van een cassette van Mike Grant uit het geweldige muziekjaar 1970. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 521 weergaven
  18. Deze opnamen komen van Mike Grant. Het zijn twee stukken: Radio Luxembourg 10-08-1973 01:37-02:00 Kid Jensen Radio Luxembourg 10-08-1973 tussen 02:00 en 03:00 Kid Jensen De datum staat op het cassette label, heb ik niet gecheckt. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 453 weergaven
  19. Dit komt van een cassette, opgenomen door Mike Grant. [verborgen inhoud] Als ik me niet vergis is Kid Jensen de blonde man, rechts op deze foto:

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 860 weergaven
  20. Started by hans knot,

wwrl inspirational radio Morning Fellowship rev. York 1986 08 47 min [verborgen inhoud]

21. Bedankt Harm (Oldies 45 ) voor de opname en upload destijds Dankzij hem veel te beluisteren gehad [verborgen inhoud]

22. Deze opname is afkomstig (op cassettes) van Mike Grant. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 876 weergaven
  23. Deze opname komt van Mike Grant op cassette. Het is een middengolf opname van Radio Luxemburg en volgens het label op de cassette is deze van 2 April 1973. Op 42:46 in de opname wordt er aan de afstemknop van de radio gedraaid en komen we uit bij de nieuwslezer (Arend Langenberg?) op één van de Hilversumse zenders. Vervolgens is er ook nog even een Duitse zender te horen. Met dat gedraai aan de afstemknop geeft het wel een leuk tijdsbeeld vind ik. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 513 weergaven
  24. Vermoedelijk is Dave Christian degene die deze editie presenteerde, weet het alleen niet zeker. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 832 weergaven
  25. [verborgen inhoud] Een studio opname met edits. Paul Burnett leest om 0200 het nieuws.

• 0 antwoorden
    • 602 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.